Letar efter lika tyg som det är bak i skyffen på "golvet" och sidorna bak i en 206 GTi -99.
Undrar även om det finns tyg sidopanel utan fack för cd växlare med. I sådana fall PM'a mig om ni har en över.
Tyg till 206
-
Hanspettersson
Tyg till 206
Last edited by Hanspettersson on Mon Aug 13, 2007 10:52, edited 1 time in total.
Har för mig att det är vanlig "baslådefilt" materialet är väldigt likt i alla fall finns på de flästa bilstereobutiker typ MDS och BRL...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
-
Hanspettersson
Jag ska bygga upp golvet i skuffen för att gömma undan slutsteget så att det går att packa lite endå.
Tänkte dämpa plåten under, vad är lämpligast till detta? Asfaltsmatta? Lite tung tycker jag, det behöver inte vara något supermaterial för bra ljud tex, dynamat efter som jag bygger över den med mdf.
Men i framdörrarna däremot blir det dynamat
.
Tänkte dämpa plåten under, vad är lämpligast till detta? Asfaltsmatta? Lite tung tycker jag, det behöver inte vara något supermaterial för bra ljud tex, dynamat efter som jag bygger över den med mdf.
Men i framdörrarna däremot blir det dynamat
Tänkte dämpa där även jag, men upptäckte att det faktiskt var rätt så stabilt redan från fabrik så det kändes inte nödvändigt med asfaltsmatta.
Slängde dock dit en 20-25mm tjock isolering under mattan i hopp om att det hjälper hålla inne ljudet lite samtidigt som det kommer in mindre vägljud den vägen
Slängde dock dit en 20-25mm tjock isolering under mattan i hopp om att det hjälper hålla inne ljudet lite samtidigt som det kommer in mindre vägljud den vägen
-
Hanspettersson
Krille84 wrote:Tänkte dämpa där även jag, men upptäckte att det faktiskt var rätt så stabilt redan från fabrik så det kändes inte nödvändigt med asfaltsmatta.
Vad använde du för typ av isolering?
-
Hanspettersson
Re: Tyg till 206
Hanspettersson wrote:Letar efter lika tyg som det är bak i skyffen på "golvet" och sidorna bak i en 206 GTi -99.
Undrar även om det finns tyg sidopanel utan fack för cd växlare med. I sådana fall PM'a mig om ni har en över.
Ingen som vet om det finns sidopanel i skuffen utan fack för cd-växlare?