Extra konbanekörning eller liknande iår? Rösta!
Nja.. var det inte så att om andra (Fordklubben) arrangerar är det så. om pugklubben arrangerar är det upp till oss. Eller?
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit
Suzis dagbok ändrad 20100111
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit
Suzis dagbok ändrad 20100111
- Peter Igelhammar
- Crew

Peder_205
Styrelsen bestämmer, men det lutar starkt åt det hållet. Men inte helt uteslutet. Vi får se.
Styrelsen bestämmer, men det lutar starkt åt det hållet. Men inte helt uteslutet. Vi får se.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Angelika wrote:Jönsson wrote:Emmaboda, e de samma sak som superstage? den dom kör i bilsport? Kunde iofs vatt kul, så får man en referenstid..
Japp, detta är samma superstage som Bilsport kör.
Den är väl omgjord sen vi var där med PSC sist också?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Morbidio wrote:lillaE wrote:min röst kan du tolka som att jag vill på ett event i emmaboda.. superstage, strippen eller vad som hellst.. bara det händer något..
Strippen är väl inte ens med i planerna? Det hoppas jag inte iaf.
Om vi väljer emmaboda så borde det väl finnas utrymme för lite drag? kan ju va kul o mäta upp sin tid på 402 meter så man vet hur hopplöst efter man är riktiga dragsters sen
Väljer man emmaboda så tror jag de kan hittas på mycket kul då de ju e en stor plätt me asfalt typ..
Jönsson wrote:Morbidio wrote:lillaE wrote:min röst kan du tolka som att jag vill på ett event i emmaboda.. superstage, strippen eller vad som hellst.. bara det händer något..
Om vi väljer emmaboda så borde det väl finnas utrymme för lite drag? kan ju va kul o mäta upp sin tid på 402 meter så man vet hur hopplöst efter man är riktiga dragsters sen![]()
Väljer man emmaboda så tror jag de kan hittas på mycket kul då de ju e en stor plätt me asfalt typ..
Absolut, men inte BARA 402 m, det var så jag menade.
Morbidio wrote:Jönsson wrote:Morbidio wrote:lillaE wrote:min röst kan du tolka som att jag vill på ett event i emmaboda.. superstage, strippen eller vad som hellst.. bara det händer något..
Om vi väljer emmaboda så borde det väl finnas utrymme för lite drag? kan ju va kul o mäta upp sin tid på 402 meter så man vet hur hopplöst efter man är riktiga dragsters sen![]()
Både och vore ju en lysande idé.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
TheDagger wrote:Morbidio wrote:Jönsson wrote:Morbidio wrote:lillaE wrote:min röst kan du tolka som att jag vill på ett event i emmaboda.. superstage, strippen eller vad som hellst.. bara det händer något..
Både och vore ju en lysande idé.
Låter ju lite kul faktiskt, om det är möjligt.
Emmaboda är ju inte så mycket knöligare från Gbg än Karlskoga egentligen, lite sämre väg dit bara.(förutsätter att man kör över Växjö).
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
inte heller det jag menade... men som sagt, så är det mycket asfalt som kan användas till mycket..Morbidio wrote:Jönsson wrote:Morbidio wrote:lillaE wrote:min röst kan du tolka som att jag vill på ett event i emmaboda.. superstage, strippen eller vad som hellst.. bara det händer något..
- Peter Igelhammar
- Crew

Vi i styrelsen försöker nu se om det finns möjlighet att ordna nått på nån av de mest önskade ställena. Det ska ju helst inte kosta så mkt heller.
Vad det gäller resten av önskemålen denna gången så tar vi med oss det till nästa års planering, jag lovar att vi redan kollar på det.
Vad det gäller resten av önskemålen denna gången så tar vi med oss det till nästa års planering, jag lovar att vi redan kollar på det.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare: