Richard Gustavsson wrote:Prova att lossa, till radio och accpanel oxå, har minne av att jag fick greja lite så, som om det låg och störde på linan, (dom ligger på samma komfort lina).
ska man starta bilen utan varken radio, acc, färddator
Richard Gustavsson wrote:Prova att lossa, till radio och accpanel oxå, har minne av att jag fick greja lite så, som om det låg och störde på linan, (dom ligger på samma komfort lina).
ska man starta bilen utan varken radio, acc, färddator
nu har jag provat alla möjliga varianter, men utan resultat
Prova vrida på den lilla skruven som sitter på höger sida av displayen. Står den i läge 4 är displayen helt släckt. Vrid den till 1,2 eller 3 och starta om bilen.
naxelsson wrote:Vrid den till 1,2 eller 3 och starta om bilen.
Undrar hur länge det dröjer innan bilar utrustas med reset-knapp som återställer allt till fabriksinställningar och samtidigt tar bort alla elfel
Eller CTRL-ALT-DEL kanske
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
naxelsson wrote:Prova vrida på den lilla skruven som sitter på höger sida av displayen. Står den i läge 4 är displayen helt släckt. Vrid den till 1,2 eller 3 och starta om bilen.