mrzalt wrote:Är denna kanske något för webshopen ???
Kan printa ut den som klistermärke om ni i crew skulle tycka det var kul ?
// mrzalt
me too
Jäkligt cool!
Intressant server bilden ligger på förresten
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Bara jag som tycker att man ska skippa ferarriplagiatet och köra med frankrikes flagga sådär snett som ovan fast innom vapnet och med samma lejon och text... Någon som kan göra en photoshop på det? Vore snyggt som tusan
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jaaacob wrote:Bara jag som tycker att man ska skippa ferarriplagiatet och köra med frankrikes flagga sådär snett som ovan fast innom vapnet och med samma lejon och text... Någon som kan göra en photoshop på det? Vore snyggt som tusan
word
lillaE
Jaaacob wrote:Bara jag som tycker att man ska skippa ferarriplagiatet och köra med frankrikes flagga sådär snett som ovan fast innom vapnet och med samma lejon och text... Någon som kan göra en photoshop på det? Vore snyggt som tusan
Det var en utmärkt idé det med.
Captain Klutz
V_605
Nr: 1483 Upphovsman till de trögaste o tråkigaste trådarna på PSC någonsin
snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen
----------------
605 3,0 SR -92. Projekt.
406 ST 3,0 Sport -01. Till Salu.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Nu börjar det likna något, det tycker jag är lite läckert
Skulle man ha flaggan rak så skulle de nästan se ut som ett fotbolls-vapen. Lite tufft det med.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...