Från:...?
Vi har väl talat om det innan och några är helt enkelt för hemliga av sig för att vilja uppge den informationen.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Dr. Mabuse
- Klubbmedlem

Morbidio wrote:PelleW wrote:Vi har väl talat om det innan och några är helt enkelt för hemliga av sig för att vilja uppge den informationen.
JahaMen vore det inte bra att skriver man inte vart man bor så kan man inte slutföra sin reggning?
Hur hade du tänkt att man skulle kontrollera att det man matat in stämmer?
...sedan skulle antagligen de som inte vill avslöja var de bor inte bli medlemmar över huvudtaget. Vilket skulle vara en förlust för forumet.
Sedan har vi krånglet med alla de som redan är registrerade. Och man kan ju inte utesluta de som redan är medlemmar och som dessutom betalat medlemsavgiften, bara för att de inte vill uppge var de bor.
"When the going gets tough, the Tough get DUCT-tape"
Dr. Mabuse Skeptic Friends Network - 605 SVE 3.0 -98 - Etanolkonverterad med Flexitune Sequential.
"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Dr. Mabuse Skeptic Friends Network - 605 SVE 3.0 -98 - Etanolkonverterad med Flexitune Sequential.
"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Det är krav på både namn och ort i signaturen på många forum. Varför ska vi vara så snälla och låta folk göra precis som dom själva vill?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
- Eric Josefsson
Henkan wrote:Jag är för! Fungerar alldeles utmärkt på Rejsa...
Mjä, det finns alltid några som har problem med reglerna även där, dessutom gäller rejsas regler ditt riktiga namn, inte ort
Jag tror vi kan uppmuntra till att ange sin ort, men att tvinga dit den är svårt att motivera. Vi är ju ändå så anonyma på forum.
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
snillet wrote:Däremot är det INTE någon dum idé att ha de som krav i annonser, blir nästan lite jobbigt att man skall behöva spamma trådar bara för att fråga var grejerna finns.
Sverige är ett stort å långt land.
Det var väl lite därför jag startade denna tråd, så oerhört jobbigt när folk inte skriver vart grejerna finns.
Eric Josefsson wrote:Henkan wrote:Jag är för! Fungerar alldeles utmärkt på Rejsa...
Mjä, det finns alltid några som har problem med reglerna även där, dessutom gäller rejsas regler ditt riktiga namn, inte ort
Jag tror vi kan uppmuntra till att ange sin ort, men att tvinga dit den är svårt att motivera. Vi är ju ändå så anonyma på forum.
Oops, var helt bombsäker på att vi även disskuterade namn här. Nåja, även det tycker jag borde vara obligatoriskt...
Nja, kan faktiskt inte minnas att det är någon som bråkat om det på Rejsa. Det fungerar fantastiskt bra, om någon ny medlem har glömt det så påpekas det vänligt i tråden och så fixar det sig på en gång.
Varför är det svårt att motivera? Vad finns det för skäl som motiverar att folk inte ska behöva stå för vilka dom är när dom kommenterar saker och personer? Vi är ju t.o.m. en bilklubb...
.: CIDADÃO DO MUNDO :.
Citroën BX19 TRI Break -90 *såld*
Peugeot 405 GRI -88 *såld*
Citroën BX19 TRI Break -90 *såld*
Peugeot 405 GRI -88 *såld*