Joakim Enoksson wrote:f*n assså, man e ju ledig den helgen + att man har en 205mi16....
njäää....
Tveka inte det är bara att åka.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Joakim Enoksson wrote:f*n assså, man e ju ledig den helgen + att man har en 205mi16....
njäää....
Tveka inte det är bara att åka.
nja...det är ju trots allt min bruksis som tjänar som min firmabil...
Ja då är det ju en klar fördel om den är hel på måndag också.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Går det att dyka in och titta/hälsa på utan att avisera i förväg? Ev påhälsning beror lite på alkoholrelaterade omständigheter kvällen innan som i dagsläget är okända...
titania wrote:Går det att dyka in och titta/hälsa på utan att avisera i förväg? Ev påhälsning beror lite på alkoholrelaterade omständigheter kvällen innan som i dagsläget är okända...
Det kostar bara om man ska köra o då måste du ha fått bilen bes på morgonen samt deltagit på förarmötet. Ingen föranmälan nödvändig
titania wrote:Går det att dyka in och titta/hälsa på utan att avisera i förväg? Ev påhälsning beror lite på alkoholrelaterade omständigheter kvällen innan som i dagsläget är okända...
Det kostar bara om man ska köra o då måste du ha fått bilen bes på morgonen samt deltagit på förarmötet. Ingen föranmälan nödvändig
Tack Peter; körning är inte aktuellt (åtminstone inte den här gången) och det var inte avgiften jag var ute efter utan själva möjligheten att öht droppa förbi; går det så dyker jag/vi upp, kollar hur allt ser ut i verkligheten och säger hej!
Tack Peter; körning är inte aktuellt (åtminstone inte den här gången) och det var inte avgiften jag var ute efter utan själva möjligheten att öht droppa förbi; går det så dyker jag/vi upp, kollar hur allt ser ut i verkligheten och säger hej!
Du lär inte bli ensam om att vara där utan att köra. Bara gå coh drälla och träffa folk är kollossalt trevligt
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111
Sen vill vi ju inte ha massa Saabgrejer som vxllådor dörrar mm drällandes på banan
f*n då =P och saab performance club ska inte med då? kan inte köra med min egna för bromsarna skall bytas. :/ perfekt att köra saab då
Simon, ta med bilen så byter vi bromsarna på plats!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...