Sådär. Nu e mina bilder uppe. Finns i större storlek om nån vill ha. Bilderna e tagna som vanligt med min billiga kompaktkamera.
Jag MÅÅÅSte säga att det e en otrolig känsla att se denna brokiga blandning med bilar köra samtigt på banan. Om man inte har kul o kör, så e det en fröjd att bara titta.
Puppet o Waern
Nylackade grejer by me
Ny bajsad Alex mitt i skogen på vägen till Karlskoga. (Tvätta du händerna? )
J-t schysst bild
Återigen en riiiktigt bra bild
LillEnok & CO
Städning mellan rejsen. Föredömligt
Jönssonligan i min bil
R-däck på (Skulle du inte bara titta Waern )
Kort
Eric Bystedt Ankan
Vingen o avgaset... Nog ovanlig motor
Jösses va snällt ni körde med min bil. Du får ju gasa meeeer. Visst den va utlånad av mej, men jag körde skiten för allt va jag kunde. En fröjd att höra sexan sjunga på höga varv hela tiden. Men den har ju så mkt vrid att det egentligen inte behövs Hoppades att ni skulle köra så att den släppte ett antal ggr per varv som jag fick den. 2an o 3an gick ju loss på gas hela tiden , speciellt i mittensvängarna på banan
Jösses va snällt ni körde med min bil. Du får ju gasa meeeer. Visst den va utlånad av mej, men jag körde skiten för allt va jag kunde. En fröjd att höra sexan sjunga på höga varv hela tiden. Men den har ju så mkt vrid att det egentligen inte behövs Hoppades att ni skulle köra så att den släppte ett antal ggr per varv som jag fick den. 2an o 3an gick ju loss på gas hela tiden , speciellt i mittensvängarna på banan
Spinner det så e man ju inte effektiv Somsagt, tog ett tag att lära sig gå från 2'an till 3'an o tillbaka.. Men annars var det en mycket trevlig åktur Att det inte låter så mycket på filmen är rätt normalt då kameran vi använde inte tar upp allt ljud så bra alla gånger..
ja gasa med v6 or e så härligt älskar sången... 1.7 liter per varv gjorde jag av med :/ men automat passar inte på bana...
Clarres Volvo! Som fick släppa till en droppe olja från oljestickan för att få en fläkt att fungera i en Peugeot. Det immade ju igen lite lätt annars. Fick ju dessutom svartflagg när jag hade fönstret öppet för att kunna se något.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Var väl inte bara kamerans fel att det blev brusigt, var ju inga proffs som skötte kameran Sen har vi efterarbetat dem lite o skruvat upp ljuset o lite sånt så kan ha skapats brus där med. Kan se om ja hittar bilden på flugorna som Dan talade om..
Haha vingen på bmw:n var otroligt omtalad! speciellt skummet som han sprutat in i fogarna under bakluckan för att stabilisera....
Hemsk sak, utan vingen så skulle bilen blivit tusen gånger tuffare.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Clarres Volvo! Som fick släppa till en droppe olja från oljestickan för att få en fläkt att fungera i en Peugeot. Det immade ju igen lite lätt annars. Fick ju dessutom svartflagg när jag hade fönstret öppet för att kunna se något.
Den där t16 där. Är det tobbe som har den fortfarande eller har han fått den såld till någon annan?
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
Den där t16 där. Är det tobbe som har den fortfarande eller har han fått den såld till någon annan?