Hade tänkt o koppla min bilstereo så att belysningen i den blir svagare när jag sätter på lyktorna.(har för mig detta är möjligt?) Läste lite i instruktionsboken o där står det att jag ska koppla en orange kabel från stereon till ......? Hur gör jag?
Trevlig helg på er alla!
Stereobelysning
Stereobelysning
Last edited by Micke_GTi on Fri Oct 26, 2007 21:43, edited 1 time in total.
Kör: Golf V6 4-Motion -02
Körde: 206 GTi -00
Jobbar som säljare på 3 när jag inte åker runt i puggen
Re: Stereobelysning
Micke_GTi wrote:Hade tänkt o koppla min bilstereo så att belysningen i den blir svagare när jag sätter på lyktorna.(har för mig detta är möjligt=) Läste lite i instruktionsboken o där står det att jag ska koppla en orange kabel från stereon till ......? Hur gör jag?
Trevlig helg på er alla!
Detta hade jag feta problem med. Så feta att jag gav upp, har någon en lösning så är jag mycket intresserad av att ta del av den också
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205mi16 Monte Carlo-91
Försökte ta ström från fläktreglaget igår. Men kommer inte åt kablarna där inne, måste därför ta bort hela panelen. Är detta svårt? Kan jag dra ström från något annat ställe?
Dado: Om jag ska dra ström från cigg uttaget så måste jag riva upp hela panelen vid handbromsen, det kommer ju bli ännu jobbigare :S
Dado: Om jag ska dra ström från cigg uttaget så måste jag riva upp hela panelen vid handbromsen, det kommer ju bli ännu jobbigare :S
Kör: Golf V6 4-Motion -02
Det var en bra idé. Ska prova då den INTE är speciellt svår att skruva avdado wrote:Det finns en ring runt cigarett-tändaren som lyser då belysningen är på. Därifrån kan man kanske sno lite el för att styra bilstereobelysningen.
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205mi16 Monte Carlo-91
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205mi16 Monte Carlo-91