Vad behövs för att göra detta? *newbie*

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
Znyder

Vad behövs för att göra detta? *newbie*

Post by Znyder »

Lånar en bild från krille! här om det är okej :)

Image

* Vad ska man köpa för att slippa spolarmunstycket till framlyktorna? Går att fixa själv eller måste det köpas?

* Där Peugeot-märket sitter, den vill jag också byta ut :)

Kollat runt på diverse stylingsbutiker, men dom visar lixom en helstylad bil och sen står det typ "Grill". Jag vet inte vilken del det är :P

Som sagt väldigt ny inom stylingsområdet, hehe

Skulle vara juste om någon ville hänvisa till någon sida som kanske visar enbart bilder på det man köper och inte en hel bil. Eller kanske nån sida där dom visar vad som är vad.

Vet vad frontspoiler och sådan är, men just grill o.s.v :)
Peugeot 206 GTi
krille!

Post by krille! »

Grillen på 206or är delen som sitter mellan strålkastarna, och delvis under dem, hela den plastbiten alltså.
En del pratar om stora grillen, då brukar de mena det hungriga gapet mellan dimljusen :)
Du vill alltså byta ut delen där peugeot-loggan sitter, grillen helt enkelt.
Just den som är på bilden har jag kapat och spacklat till själv, så den tror jag inte finns att köpa nånstans.

Vad gäller strålkastarspolarna, det bästa vore nog att göra som i den andra tråden här på ICE & Styling, tror den heter "bortmontering" eller liknande.
Dvs köpa en ny list utan hål och lacka den.
Ska du börja spackla igen hålen på den du har så måste du likväl lacka om den och det kanske inte alltid är så lätt att spackla igen det på ett bra och hållbart sätt.
Luuk

Post by Luuk »

Tråden ligger till och med under din för tillfället... men här är den annars http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=57347
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Znyder

Post by Znyder »

Oj, sorry..

Men tackar för svaren, bara ringa lite Peugeot då :)
Peugeot 206 GTi
Post Reply