Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Är väl tillochmed innan 100 som 405'an börjar dra iväg.. iaf när jag o brossan smårejsade lite.. 405'an är ju mer en vardagsbil i den bemärkelsen att den är f*n så mycket bekvämare och tystare än en 205'a. Dock är 205'an mycket roligare när det svänger
Jönsson wrote:Är väl tillochmed innan 100 som 405'an börjar dra iväg.. iaf när jag o brossan smårejsade lite.. 405'an är ju mer en vardagsbil i den bemärkelsen att den är f*n så mycket bekvämare och tystare än en 205'a. Dock är 205'an mycket roligare när det svänger
Jag trodde att 405 Mi16 hade bra väghållning... Men 205 GTi är i princip en framtida klassiker! 80-talets bästa Hatchback!
Jönsson wrote:Är väl tillochmed innan 100 som 405'an börjar dra iväg.. iaf när jag o brossan smårejsade lite.. 405'an är ju mer en vardagsbil i den bemärkelsen att den är f*n så mycket bekvämare och tystare än en 205'a. Dock är 205'an mycket roligare när det svänger
Jag trodde att 405 Mi16 hade bra väghållning... Men 205 GTi är i princip en framtida klassiker! 80-talets bästa Hatchback!
405'an har bra väghållning.. 205'an har bättre Dock e de lättare att bli omkörd av sin egen bakvagn med 205'an än med 405'an..
sen så kommer inte 205'an bli någon klassiker.. den e det redan
405'an har bra väghållning.. 205'an har bättre Dock e de lättare att bli omkörd av sin egen bakvagn med 205'an än med 405'an..
sen så kommer inte 205'an bli någon klassiker.. den e det redan
Klassiker! ^^
Vad händer om bakvagnen kör om en? Skulle det gå åt fanders?