Jönsson wrote:På en skala 1-10. Hur svårt är det o få tag på 405 t16fälgar? och va är sådanna värderade till för pris? Kryllar ju inte direkt av dem liksom
10
O ha en stor plånbok med dig
Har sett priser på 4000 för 4st.
Jönsson wrote:På en skala 1-10. Hur svårt är det o få tag på 405 t16fälgar? och va är sådanna värderade till för pris? Kryllar ju inte direkt av dem liksom
Veiko wrote:Jönsson wrote:På en skala 1-10. Hur svårt är det o få tag på 405 t16fälgar? och va är sådanna värderade till för pris? Kryllar ju inte direkt av dem liksom
10
O ha en stor plånbok med dig![]()
Jönsson wrote:Veiko wrote:Jönsson wrote:På en skala 1-10. Hur svårt är det o få tag på 405 t16fälgar? och va är sådanna värderade till för pris? Kryllar ju inte direkt av dem liksom
10
Priset va ju inte så farligt.. trodde de vart värre.. då e de bara o börja leta dåOm inte du kan trolla fram några?
Jönsson wrote:Veiko wrote:Jönsson wrote:På en skala 1-10. Hur svårt är det o få tag på 405 t16fälgar? och va är sådanna värderade till för pris? Kryllar ju inte direkt av dem liksom
10
Priset va ju inte så farligt.. trodde de vart värre.. då e de bara o börja leta dåOm inte du kan trolla fram några?
Marcus wrote:Jönsson wrote:Veiko wrote:Jönsson wrote:På en skala 1-10. Hur svårt är det o få tag på 405 t16fälgar? och va är sådanna värderade till för pris? Kryllar ju inte direkt av dem liksom
10
Har precis köpt nya fälgar så mina t16 fälgar(med frächa toyo proxes 195-45-16) kommer att komma ut på säljesavdelningen till våren. Kommer dock att kosta lite mer än 4000:-
Jönsson wrote:passar toppen från 2liters mi16 på motorn från 1.9? Passar nånting alls motorerna emellan?
Jönsson wrote:Läste i nån tråd att de skulle va bättre flöde o sånt i den..
öhl-in wrote:Jönsson wrote:Läste i nån tråd att de skulle va bättre flöde o sånt i den..
Jo det stämmer ... men om du frågar Dagger så tror jag att han svarar att du kan få lika bra med en 1,9:a..eller bättreJag håller på med en 1,9 just nu...Kom igen nu Dagger
Jönsson wrote:öhl-in wrote:Jönsson wrote:Läste i nån tråd att de skulle va bättre flöde o sånt i den..
Jo det stämmer ... men om du frågar Dagger så tror jag att han svarar att du kan få lika bra med en 1,9:a..eller bättreJag håller på med en 1,9 just nu...Kom igen nu Dagger
Går säkert o trolla fram ännu bättre ur en 1.9topp men då börjar de kosta pengar.. e ju billigare o bara trycka på en 2.0topp om de passar.. men de kanske de inte gör me insug/avgas?
öhl-in wrote:Jönsson wrote:öhl-in wrote:Jönsson wrote:Läste i nån tråd att de skulle va bättre flöde o sånt i den..
Går säkert o trolla fram ännu bättre ur en 1.9topp men då börjar de kosta pengar.. e ju billigare o bara trycka på en 2.0topp om de passar.. men de kanske de inte gör me insug/avgas?
Jo har man inte verktyg själv så kostar det pengar....men, jag tror inte att vinner så mycket på att bara kasta på en 2literstopp ...om det nu funkar....HALLÅ!!!! kan någon som vet säga om det går???
Jönsson wrote:öhl-in wrote:Jönsson wrote:öhl-in wrote:Jönsson wrote:Läste i nån tråd att de skulle va bättre flöde o sånt i den..
Jo har man inte verktyg själv så kostar det pengar....men, jag tror inte att vinner så mycket på att bara kasta på en 2literstopp ...om det nu funkar....HALLÅ!!!! kan någon som vet säga om det går???
Dedär lät nästan som att du hade verktyg.. har du den? eyy kompiiiis priiis?![]()
Jönsson wrote:passar toppen från 2liters mi16 på motorn från 1.9? Passar nånting alls motorerna emellan?