Bra fönstertoning i sthlm?
-
black_jack
Bra fönstertoning i sthlm?
Nån som vet någon bra firma som tonar rutor i sthlm.
Eller ska man köpa färdig film och smacka dit själv?
Vill ju att det ska bli bra.
/Tommy
Eller ska man köpa färdig film och smacka dit själv?
Vill ju att det ska bli bra.
/Tommy
Thers only one real man: MacGyver...
Re: Bra fönstertoning i sthlm?
Lelax
ligger närar arlanda super bra på att tona bilar och sjusta priser
ligger närar arlanda super bra på att tona bilar och sjusta priser
- Magnus Janard
Simon! wrote:Kristian wrote:Lopex wrote:tonade min RC hos MRcap i haninge.. schyssta priser o utmärkt resultat..
även på framrutorna så syns det inget vid kanterna att det ligger på solfilm ens.
Vad fick du pröjsa då?
gick på försäkringen så jag vet inte exakt vad de skickade för faktura, men enligt deras prislistor så var det inga extrema priser iaf.
resultatet:
http://www.garaget.org/show_ext.php?car=68430&image=715582
Har fått bästa pris på offert ifrån följande:
Hej
Då ska vi se vad vi hade.... En 307 5-d där solfilm "runtom" va önskat. Pris 2900 kr inkl moms En 207 5-d, 3 rutor Pris 2100 kr inkl moms och en volvo V 70 nyaste karossen 5 rutor pris 2900 kr inkl moms I sånnahäringa fall så brukar jag lämna den totala rabatten på den sista inlämnade bilen då ibland de andra bilarna "hoppar" av. Vi får se hur vi gör i detta fall om intresse finnes.
MVH johanna
Stockholms SolfilmCenter AB
Hej
Då ska vi se vad vi hade.... En 307 5-d där solfilm "runtom" va önskat. Pris 2900 kr inkl moms En 207 5-d, 3 rutor Pris 2100 kr inkl moms och en volvo V 70 nyaste karossen 5 rutor pris 2900 kr inkl moms I sånnahäringa fall så brukar jag lämna den totala rabatten på den sista inlämnade bilen då ibland de andra bilarna "hoppar" av. Vi får se hur vi gör i detta fall om intresse finnes.
MVH johanna
Stockholms SolfilmCenter AB
Jaguar x300 4.0l
Detta inlägg är scannat och genomgånget utav FRA
Detta inlägg är scannat och genomgånget utav FRA