Som sagt har jag blitt med peugeot!
En liten vit 88:a GTi.
Tänkte fixa till den lite nu som ett rullande projekt.
Det jag tänkt är att lacka alla lister och breddare samt fångare. Och givetvis ta bort hornen på dom. Tänkte även byta ut speglarna mot cup-speglar. Men det jag är rädd för är att om jag lackar allt som jag nyss besktivit så kanske det blir för mycket vitt? Men däremot tänkte jag låta den lilla röda listen vara röd
Ja båda såg ju jäkligt fräscha ut. Jag står i valet å kvalet om jag ska lacka allt eller om jag bara ska fixa den som den peder_205 kasta dit. Jäkligt clen bil!
lillpeter wrote:Ja båda såg ju jäkligt fräscha ut. Jag står i valet å kvalet om jag ska lacka allt eller om jag bara ska fixa den som den peder_205 kasta dit. Jäkligt clen bil!
Jag tycker att på en vit 205a ska man ha riktigt svarta lister med röd innerlist eller vit. Vita blinkers och 91ans bakljus. då blir den riktigt nice.
lillpeter wrote:Men det går ju att dona till, eller? Och den där läppen på den vita är det nå annan front eller bara moddad tro?
Zender front.
Clarre kanske har lust att gjuta åt dig, men det kommer tid. Hans dimma ska bli Clar ( ) och han har en del beställningar du kan ju alltid höra med honom. Han går under namnet R-gubbe
För min del blir det vita blinkers/sido, 91ans bakljus zender runt om 16 tummare gtr fälgar kanske(eller mina sletna bbs rs replika) sänkning och svarta lister med vit eller röd innerlist