Kan dom vara krångliga att byta? jag funderar på om detta är värt besväret, mina sidorutor är ganska millt tonade men så sjukt proffsigt gjort!!! går inte o se skarven, den går jäms med fasningen på fönsterglaset, kan inte med o slita bort det...
2D hissruta..
-
Michael 84
2D hissruta..
bilen gick inte igenom besiktningen pga toningen på sidorutorna fram, jag chansade men ack
nu tänkte jag kolla upp skrotarna o se vad dom ska ha för dessa, vad tror ni om ni höftar till?? dom har ju stängt nu när jag slutade jobbet o stängt hela helgen, suck..
Kan dom vara krångliga att byta? jag funderar på om detta är värt besväret, mina sidorutor är ganska millt tonade men så sjukt proffsigt gjort!!! går inte o se skarven, den går jäms med fasningen på fönsterglaset, kan inte med o slita bort det...
De kan inget göra. De måste släppa igenom bilen. Men dock kommer det stå i pappren att bilen besiktats utan sidorutor vill jag minnas. Har en polare som är besiktningstekniker som det så fint heter.
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
Är stolt ägare till den lägsta bilen i klubben
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
Är stolt ägare till den lägsta bilen i klubben
-
Michael 84
Michael 84 wrote:det är ju elhissar på den men vete f*n om man vågar göra en ombesiktning med fönstren nere o ta ur säkring, det står ju på pappret att jag har solfilm på, men dom kan ju inte kräva att jag ska ta upp rutorna eller??
Tycker ju inte att de borde kunna kräva det.
Man får väl åka med rutorna nera hur mycket man vill och när man vill så det ska dom ju egentligen inte bry sig om tycker jag
- Din_Mentor
- Peugeot_605
- Guldmedlem