Hittade detta via alt.autos.peugeot: http://206infoexchange.proboards22.com/ ... 1068760165
Om det nu är sant (att en av sprintarna som håller bromspedalen slits för fort på 206) tvivlar jag på att det är ngt jätteakut problem. Isf borde de väl inte vänta med offentliggörandet?
Rykte/sanning? Felaktig sprint bromspedal 206?
- igelhammar
beror på,i timrå har de en högerstyrd 206 postbil på prov...bara för att veta bäst så kom denna idiotfakta från mig.
/Daniel www.igelhammar.tk
------------------------------------------------------
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
igelhammar wrote:beror på,i timrå har de en högerstyrd 206 postbil på prov...bara för att veta bäst så kom denna idiotfakta från mig.
Men när togs denna in på prov? Iom att du säger på prov så tänker jag att den är från 2003 eller på sin höjd, en sen 2002. Vilket i så fall skulle göra att den inte drabbas utav dom tidigare nämnda problemen.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW