jag kollade upp det med bosch och det är deras "långtnerpåskalan" sortiment, som inte förtjänar att få boschnamnet stämplat på sig så det säljs vidare till mindre seriaösa underleverantörer...
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
tänkte bara tillägga att jag utalar mig inte om kvliten på deras lambda, har aldrig köpt nån därifrån, känner ingen som gjort de så ja e inte rätt person å säja varken A el B
Om man ska vara petig så...
Jo ok, det är inte så motsägelsfullt, men bara det att när man påstår någonting så har man belägg för det. Då blev det att man tog det som att inläggen sa emot varandra.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
En lambda är inte på något sätt en avancerad pryl, i princip omöjligt att tillverka en som är dålig alltså.
Säg att en Bosch original är gjord för att hålla 15 år och biltemas håller 10, inte mycket att bli missnöjd med.
Jag har hittills inte hört någon som varit missnöjd på något sätt med Biltemas lambdasond.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Lite kul att folk bara ratar allt som det står biltema på... okej visst har det varit lite taiwan kvalite på vissa bilreservdelar... men dom gör ju faktiskt sitt bästa för att bli av med "stämplen". Klart att de försöker sälja/köpa så billigt som möjligt men skit är bara jobbigt att sälja så det gäller för dom att ligga på gränsen precis, dvs tjäna så mycket som möjligt med så nöjda kunder som möjligt.
En lamda håller normalt inte bara 10-15 år utan mer till den dagen den utsatts för fysiskåverkan i den grad att den är sönder... Det är ju någon porslinskropp i en såndär som inte får gå i sönder.
Iofs så går det att ha ihjäl en lamda genom att köra på tvåtaktsolja och liknande, men då dör ju katten också så det är ju aldrig bra...
de blir även kasserade för att resistansen inte är rätt i de.
har köpt en lamda åt kund där och den hade 0.97 som signal ut och när jag satte i min bredband samtidigt hade den 0.99 vilket är en jävligt stor skillnad.satte i en citra lamda och den visade 0.99 ut.
/Daniel www.igelhammar.tk
------------------------------------------------------
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
jag hade en lamda i går som visade 1.03 på mätaren men hc värdet och co2 värdet var 999 faktum är att alla värden var 999 så den trodde att den gick för snålt och höll spridaren mer eller mindre öppen hela tiden
/Daniel www.igelhammar.tk
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med