Jag såg dig!
Efter att ha haft Coupén en vecka, såg jag en till i min lilla lilla förort. En silvrig -02a som jag inte sett tidigare.
2 dar senare när det var polarens tur att köra till jobbet och vi steg ur hans bil, frös jag till. Precis bredvid står en Coupé i samma färg och samma klädsel som min. Har inte sett nån på jobbet förut heller. Visar sig vid närmare titt vara en -02a V6 m automat hemmahörandes i varberg.
Helt plötsligt har det börjat regna coupéer runt omkring
2 dar senare när det var polarens tur att köra till jobbet och vi steg ur hans bil, frös jag till. Precis bredvid står en Coupé i samma färg och samma klädsel som min. Har inte sett nån på jobbet förut heller. Visar sig vid närmare titt vara en -02a V6 m automat hemmahörandes i varberg.
Helt plötsligt har det börjat regna coupéer runt omkring
406 Coupé V6 -04. Köpt 25 April -08. Returnerad 26 september. 
Maccswe wrote:Nån härifrån som körde lite "följa john" med mig på e4an mot sthlm i söndags tror jag det va?
Jag har en svart 206 gti med svart tonade lexus lampor bak och angeleyes fram.
Satt och prata i tlfn då och hann inte se vilken modell han körde med det kan ha varit en 205á...
macrus wrote:
En svart 206 RC med svarta baklysen?
Såg denna skönhet på E4an ungefär vid Kista i söndags runt 16..
Hmm.. Sammanhängande kanske?
Haha, ah jag vet inte varför jag skrev RC. Bara blev så.Maccswe wrote:macrus wrote:En svart 206 RC med svarta baklysen?
Kan nog säga med 99% säkerhet att det va min bil, fast det är ingen rc.
Har den vingen på ,tonade bakljus och dimljus bak, sänkt, 2.5" system.
Nåväl, stämmer in rätt bra på din bil. Så det var nog du.
Var en 106 Rallye som åkte efter dig en bit, ptja lite innan Kista till en bit innan Solna.
Vi var 2st i bilen och skulle på AIK-Malmö.
Jävligt snygg bil du har.
Hehe.
macrus wrote:Haha, ah jag vet inte varför jag skrev RC. Bara blev så.Maccswe wrote:macrus wrote:En svart 206 RC med svarta baklysen?
Var en 106 Rallye som åkte efter dig en bit, ptja lite innan Kista till en bit innan Solna.
Hehe.
Haha tackar!
Är du medlem på overdrift??
Det jag kommer ihåg av din bil såg jävligt bra ut det med!
Jönsson wrote:VictorS wrote:Står en blå 206a på jobb parkering (No waste i HBG), med "fejk" kolfiber huv!
Ngn här?
stylad mer än huven? brukar stå en blå 206'a stylad i ängelholm, med vad jag tror är någon form av kolfiberhuv, sen om den e äkta eller ej vet ja inte
Sänkt, tonade rutor tror jag, har inte kollat JÄTTE noga, ska kolla imorgon
Men det kan nog stämma med Ängelholm, har rätt många som e därifrån!
Jag kan sätta ett jättestort klistermärke på bakspoilern där det står typ "Hej Jönsson!", hoppas han inte märker det och så får vi se om det e samma !
406 Coupé ´00
VictorS wrote:Jönsson wrote:VictorS wrote:Står en blå 206a på jobb parkering (No waste i HBG), med "fejk" kolfiber huv!
Ngn här?
stylad mer än huven? brukar stå en blå 206'a stylad i ängelholm, med vad jag tror är någon form av kolfiberhuv, sen om den e äkta eller ej vet ja inte
Sänkt, tonade rutor tror jag, har inte kollat JÄTTE noga, ska kolla imorgon
Men det kan nog stämma med Ängelholm, har rätt många som e därifrån!
Jag kan sätta ett jättestort klistermärke på bakspoilern där det står typ "Hej Jönsson!", hoppas han inte märker det och så får vi se om det e samma !
Det e inte jag som äger 206'an
Stämmer bra det, mac på OD.Maccswe wrote:macrus wrote:Haha, ah jag vet inte varför jag skrev RC. Bara blev så.Maccswe wrote:macrus wrote:En svart 206 RC med svarta baklysen?
Hehe.
Haha tackar!
Bor i samma hus som Thomas om du känner honom.
Tyckte jag kände igen ditt nick.
macrus wrote:Stämmer bra det, mac på OD.Maccswe wrote:macrus wrote:Haha, ah jag vet inte varför jag skrev RC. Bara blev så.Maccswe wrote:macrus wrote:En svart 206 RC med svarta baklysen?
Hehe.
Haha tackar!
Hahaha jajemen känner thomas, gått i samma klass högstadiet och gymnasiet. Om vi pratar om sammma thomas , med civicen som bor i "studentlyorna" i edsberg. Tänk va liten världen är ibland.
Haha ja det är den Thomasen.Maccswe wrote:macrus wrote:Stämmer bra det, mac på OD.Maccswe wrote:macrus wrote:Haha, ah jag vet inte varför jag skrev RC. Bara blev så.Maccswe wrote:macrus wrote:En svart 206 RC med svarta baklysen?
Hehe.
Haha tackar!
Hahaha jajemen känner thomas, gått i samma klass högstadiet och gymnasiet. Om vi pratar om sammma thomas , med civicen som bor i "studentlyorna" i edsberg. Tänk va liten världen är ibland.
Haha ja den är ju det.
Migge wrote:Såg Lemans igår igen, men sen försvann han mystiskt... Var tog du vägen?
Ser honom lite överallt, senast på Berga i fredags.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.