Tänke ta och se om det finns någon i närheten av Jönköpingsområdet (kan även tänka mig att åka en bit också så skriv om det kan vara intressant!) som är mek-kunning och vill tjäna en extra slant. Behöver nämligen hjälp med att installera följande på bilen min:
Har hört från andra att det kan tänkas ta mellan 1½-3h att installera, har någon gjort det innan får ni gärna bekfräfta detta!
Min egen kunskap räcker inte riktigt till och saknar även verktyg för det, hade ordnat med hjälp innan men det sket sig tyvärr. Skicka ett pm eller skriv i tråden om det kan vara intressant!
Tänke ta och se om det finns någon i närheten av Jönköpingsområdet (kan även tänka mig att åka en bit också så skriv om det kan vara intressant!) som är mek-kunning och vill tjäna en extra slant. Behöver nämligen hjälp med att installera följande på bilen min:
Har hört från andra att det kan tänkas ta mellan 1½-3h att installera, har någon gjort det innan får ni gärna bekfräfta detta!
Min egen kunskap räcker inte riktigt till och saknar även verktyg för det, hade ordnat med hjälp innan men det sket sig tyvärr. Skicka ett pm eller skriv i tråden om det kan vara intressant!
Väldigt off topic men någon som har film på någon bil med ett sånthär kitt? e nyfiken på hur de låter.. luuk's bil sas de ju att den lät förjävla fint..
Men hur svårt e de o montera? tyckte manualen va rättså utförlig? Om man inte har kunskapen så kan ja iofs förstå att man kanske inte vågar.. men provar man inte så vet man inte om man inte klarade det
Team_Hink_Racing wrote:Kan du åka 10mil till Skara kan jag hjälpa dig.
Du har pm.
Jönsson wrote:Väldigt off topic men någon som har film på någon bil med ett sånthär kitt? e nyfiken på hur de låter.. luuk's bil sas de ju att den lät förjävla fint..
Men hur svårt e de o montera? tyckte manualen va rättså utförlig? Om man inte har kunskapen så kan ja iofs förstå att man kanske inte vågar.. men provar man inte så vet man inte om man inte klarade det
Finns någon enstaka (värdelös) film på youtube, tror luuks försvann i en diskkrash eller liknande om jag inte minns fel. Tror inte heller det ska vara svårt att montera men då jag själv lämnar in bilen på service varje gång den behövs tankas så känns det smidigare att betala någon en slant.
Lovar att slänga upp en film när det väl blir fixat.
KennethRC wrote:hehe måste ju säga att man blir sugen på ett kit själv...
Vad går det lös på?
5papp på exempelvis streetperformance.se (4500 med klubbrabatt) men kan nog få rejält mycket billigare om du importerar från Usa och slipper undan tullen. Tåls att se sen om det var värt pengarna
Jönsson wrote:Väldigt off topic men någon som har film på någon bil med ett sånthär kitt? e nyfiken på hur de låter.. luuk's bil sas de ju att den lät förjävla fint..
Jag kan ju lägga upp lite film på min, i helgen har jag nog tid...
De är jättelätta att montera,
jag vet knappt vad som är upp och ner på en skruvmejsel men jag fixade det...
Sådärja, precis hemkommen från Skara och min enda kommentar är väl egentligen saaaaaaatan vilket ljud Tror min bensinförbrukning ökade med 50% på vägen hem..
Har ju varit efterfrågat sedan innan så jag passade på att spela in två kortisar med mobilen, gör det ju inte alls rättvisa men kanske är iaf en liten vägledning