Ett motorstativ från Jula. Jävligt skönt att ha, dvs 469 välinvesterade kronor
(Plus att det matchar min motorlyft/verkstadskran som även den är röd och från Jula)
Skivor, belägg, spacers, filter, olja samt rep.sats till bromsok inhandlades och monterades på 106:an idag. Besiktning imorrn Hoppas allt går vägen, lite orolig över avgasvärdena dock.
Blanco wrote:Skivor, belägg, spacers, filter, olja samt rep.sats till bromsok inhandlades och monterades på 106:an idag. Besiktning imorrn Hoppas allt går vägen, lite orolig över avgasvärdena dock.
Dom behöver varmköras duktigt innan värdena bli ok för sond och kat sitter så jäkla långt bak.
Jag fick inte igenom min först, men så bad jag besiktningsmannen om att få dra en repa och sen mäta igen sen gick det
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Såg ditt inlägg först nu. Torskade på avgasvärderna Men det var lite väntat. HC-halten låg på 606 och lamda-värdet på skyhöga 1,20. Tror det behövs en lite ommappning Någon som är grym på att mappa DTA alt. vet nån firma med humana priser.
Blanco wrote:Såg ditt inlägg först nu. Torskade på avgasvärderna Men det var lite väntat. HC-halten låg på 606 och lamda-värdet på skyhöga 1,20. Tror det behövs en lite ommappning Någon som är grym på att mappa DTA alt. vet nån firma med humana priser.
Köp en bredbandslambda och mappa själv. Kan nog gå med smalband också, tar bara lite mer tid.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Blanco wrote:Såg ditt inlägg först nu. Torskade på avgasvärderna Men det var lite väntat. HC-halten låg på 606 och lamda-värdet på skyhöga 1,20. Tror det behövs en lite ommappning Någon som är grym på att mappa DTA alt. vet nån firma med humana priser.
Köp en bredbandslambda och mappa själv. Kan nog gå med smalband också, tar bara lite mer tid.
Tar mycket mera tid, och blir aldrig lika bra. Om din tid är värd med är 10:-/h köp bredband.
Tar mycket mera tid, och blir aldrig lika bra. Om din tid är värd med är 10:-/h köp bredband.
Det beros ju på hur noga det är också Min funkar rätt ok med smalband, men då mappar jag bara på överladd iofs. Blanco måste väl mappa hela skiten från grunden