Damn! Växlande väderlek men mestadels bra väder. Jag är röd som en kräfta i nyllet. Skön stämning med allt trevligt folk, STCC i solen, 30-minuters intervju med Johan Sturesson. Sammanfattning: En toppenhelg!
Hej alla. Jag tänkte dra en snabb rad. En superhelg. Som vanligt e det såå kul att se er. Massa roliga inslag som jag kommer på mej att småfnissa åt nu på kvällen. Städat ur 308 på alla Pringleschips o sand nu. Blir några fler rader o bilder imorgon.
Tack till alla som kom!!!!
Ps, kan man säga att Claes B trampa i klaviaturen, inte klaveret???
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Kan inte mer än hålla med alla tidigare talare, det var jätte kul.
Liite trött är man då man kom isäng vid 1-tiden igår och var på jobbet vid 7 idag men men
Tur med vädret hade vi och bra ordnat, kul att få se fler bilar på STCC och kul att Sturesson följde med och verkligen tog sig tid för oss.
STCC:et på söndagen var kul att se men höjdpunkten var medåkningen.
Va sugen man blev på bankörning igen
Ett stort tack till alla som kom det är det som göra att träffen blir så bra och ett speciellt tack till Peter Igelhammar som lägger så mycket tid på att rodda hem träffen
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Vems bil och vad för bil? Den stötdämpar placeringen är ny för mig, en 307? eller en 206sw?
Härlig med katten i bak iaf.
EDIT:Såg att den högra dämparen bara var upptryckt
Last edited by Team_Hink_Racing on Mon Jul 14, 2008 10:00, edited 1 time in total.
Ja, ett stort tack till alla som varit med och planerat! Säger som alla andra, en fantastiskt rolig helg! Kul att träffa alla! Det var synd att jag var tvungen att åka så tidigt på söndagen, men men, hoppas ni hade trevligt på tävlingarna...
Reservdelsbytare på Peugeot Malmö
106 Rallye -97 *Såld*
THR, jag gissar vilt, men det är nog en 206 Jtcc bil. Den va svart.
Laddar upp bilder nu. Kul att Marie träffa och fota kungen
Tipsrundan verkar varit en uppskattad naturupplevelse. Volvon som kom, körde av vägen nämligen Men inga skador skedde.
Tack till alla som va med o rodda o hjälpte till. Utan er hade det aldrig gått. Känns lite som om jag e väl "bossig" ibland. Men det e för att försäkra mej om att det flyter. Puss på er.
Peter Igelhammar wrote:THR, jag gissar vilt, men det är nog en 206 Jtcc bil. Den va svart.
Laddar upp bilder nu. Kul att Marie träffa och fota kungen
Tipsrundan verkar varit en uppskattad naturupplevelse. Volvon som kom, körde av vägen nämligen Men inga skador skedde.
Tack till alla som va med o rodda o hjälpte till. Utan er hade det aldrig gått. Känns lite som om jag e väl "bossig" ibland. Men det e för att försäkra mej om att det flyter. Puss på er.