Någon som kan hjälpa mig med inkoppling i Malmöområdet?

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
lasse206

Någon som kan hjälpa mig med inkoppling i Malmöområdet?

Post by lasse206 »

Hej!

Har nu ett par angel eyes i bilen. Det har varit en del strul med de jag köpte dem av så de har nu skickat mig ett par nya angel eyes i en annan snyggare modell . Så nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig att koppla in dem nära malmö? Behöver inte vara i just malmö bara inte för långt ifrån... Bor själv mitt i stan så inte jätte bra plats att jobba på men det går om det krisar. Det verkar vara ganska lätt att koppla in dem.. Man ser klart och tydligt vilka sladdar som ska var osv. Jag hade nog själv klarat det om jag bara vågat och haft lite bättre plats / garage. Hör av er om ni har lust att hjälpa mig
lillaE

Re: Någon som kan hjälpa mig med inkoppling i Malmöområdet?

Post by lillaE »

lasse206 wrote:Hej!

Har nu ett par angel eyes i bilen. Det har varit en del strul med de jag köpte dem av så de har nu skickat mig ett par nya angel eyes i en annan snyggare modell . Så nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig att koppla in dem nära malmö? Behöver inte vara i just malmö bara inte för långt ifrån... Bor själv mitt i stan så inte jätte bra plats att jobba på men det går om det krisar. Det verkar vara ganska lätt att koppla in dem.. Man ser klart och tydligt vilka sladdar som ska var osv. Jag hade nog själv klarat det om jag bara vågat och haft lite bättre plats / garage. Hör av er om ni har lust att hjälpa mig
mina var vara "plug n' play" så det var inga sladdar att koppla in som inte satt i snabbkontakter
lillaE

www.getawayhlm.com
lasse206

Post by lasse206 »

Så är det inte med dessa... De första var ganska jobbiga att koppla in.. De nya nu verkar ganska simpla 3 sladdar (svart + röd) till parkeringsljus och en kontakt till hel och halv som antagligen måste bytas.
lillaE

Post by lillaE »

lasse206 wrote:Så är det inte med dessa... De första var ganska jobbiga att koppla in.. De nya nu verkar ganska simpla 3 sladdar (svart + röd) till parkeringsljus och en kontakt till hel och halv som antagligen måste bytas.
ajsing bajsing.. då kan jag inte hjälpa dig.. :( dock vet jag en kille i hlm som precis kopplat in sina angeleyes på sin bimmer. . . gå in på danskjaevlar.com och skriv till skoglund och se om han kan ge dig tips..
lillaE

www.getawayhlm.com
lasse206

Post by lasse206 »

Det är inte tips jag behöver :P jag vet exakt hur allt ska göras och så... Behöver någon som är lite mer händig med sladdar... Annars blir det eltejp för hela slanten.. Och vi alla vet hur länge det håller :P
lillaE

Post by lillaE »

lasse206 wrote:Det är inte tips jag behöver :P jag vet exakt hur allt ska göras och så... Behöver någon som är lite mer händig med sladdar... Annars blir det eltejp för hela slanten.. Och vi alla vet hur länge det håller :P
men om du vet hur du skall koppla, varför kopplar du inte bara då?.. finns ju vettigare sätt att koppla ihop två sladdar än eltape.
lillaE

www.getawayhlm.com
Sketas

Post by Sketas »

Bara fram med lödkolven så är du färdig på en timme (om det inte strular).
Vart köpte du dom?
lasse206

Post by lasse206 »

Post Reply