har ja en.. tyvärr sitter de inga inneskärmar så när de regna som f*n så börja en lamp jävel lysa på instrumenteringen och lyser efter de. en bil med sladd märken efter sig, inom parantes! gissar att det är anti sladd systemet som inte funkar, nu då till problemet då de är en 97 och enligt peugeot inte finns anti sladd på min. men absén funkar inte. och de finns de en separat lampa för?!?!? någon??
sen så e tomgången skit på den.. svajar emellan 700-2500 varv men ibaln går den fint så kommer de igen. när man släpper gasen så rycker de till som om ett motor fäste e trasigt, men sen går de bra igen. mycket som e byt men vet inte va ja ska byta mer!!
tacksam för svar om tips eller om någon har råkat ut för samma skit
mvh
306 gti
306 gti
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6
*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*
...:PEUGEOT freedom on wheel:...
●306Gti6
*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*
SNILLET wrote:Så den fortsätter med samma dumheter.
Jobbigt.
Vad är gjort hitills ?
ja byte spjäll läges givare här om dagen. kosta f*n så va inte de felet.
men va kan påverka att den gör så? riktigt jävla irriterande börjar de bli nu. map sensor? slangar? just att de bara kommer.. gasar man till så kan de försvinna!!
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6
●306Gti6
- Richard Gustavsson
No_speed wrote:SNILLET wrote:Så den fortsätter med samma dumheter.
Jobbigt.
Vad är gjort hitills ?
ja byte spjäll läges givare här om dagen. kosta f*n så va inte de felet.
men va kan påverka att den gör så? riktigt jävla irriterande börjar de bli nu. map sensor? slangar? just att de bara kommer.. gasar man till så kan de försvinna!!
Är den rätt justerad då?, ta upp hålen lite i givaren och vrid den ngt. då brukar dom bli bra igen.
Kör 306 GTi på kvällarna, när jag inte skruvar Blå Ascona
Mitt lilla Opelprojekt
Member #53
Peugeot Sport Club of Sweden
Ny film ut nu! http://www.nogg.se/rmotorsportvideo
Mitt lilla Opelprojekt
Member #53
Peugeot Sport Club of Sweden
Ny film ut nu! http://www.nogg.se/rmotorsportvideo