Det går ännu snabbare om du ringer kundtjänst och ger dem regnummer och epostadress eller faxnummer över telefon.
Då är det gjort på några minuter, skickar du beställningen per epost eller formulär på deras hemsida kan det ta upp till ett par dagar.
Har jag märkt.
eller *host* så har man tillgång till vv's register *host*
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Hej
jag har en peugeot 106 gti och på instrumentbrädan lyser det hela tiden ett orange ljus som ser ut som en bil i halka, typ som om min bil vore utrustad med antisladdsystem? är det nån som har en aning om vad problemet är och hur jag kan lösa det?
en annan mycket viktig sak är att hellljusen på bilen, samt dimljusen och parkljusen har slutat fungera helt! hur f*n kan man fixa detta problem?
Kan ha fel men e det inte så att abs-systemet går på samma lampa som antisladd även om antisladd inte är inkopplat på bilen? Tror det är så iaf. samma lampa lyser på cabben så kunde ju va kul o få veta va den betyder
Jönsson wrote:Kan ha fel men e det inte så att abs-systemet går på samma lampa som antisladd även om antisladd inte är inkopplat på bilen? Tror det är så iaf. samma lampa lyser på cabben så kunde ju va kul o få veta va den betyder
ABS-lampan är ju just en bil som sladdar lite.
Antisladd finns nog ingen standardsymbol för... ASR, ESP ed. brukar det stå på den lampan.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.