datapata wrote:blev en uppsättning aluminiumfälgar:
Alufälgar i plåt? ;S
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Alufälgar i plåt? ;S
Aluminiumfälgar skriver han ju?!
Det sitter på C5:an original, de ser ut som plåtisar men är lättviktsalusar.
Hm... ballt.. men är inte de magnesiumfälgar eller tänker jag på vw nu?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
haha, visste väl att nån skulle åka dit men inte trodde jag det om dig jacob de är iaf toklätta, ska väga en sen tänkte jag men jag vet att pär? lagt upp en lista med lite olika vikter på fälgar. synd bara att de inte är en tum bredare...
datapata wrote:haha, visste väl att nån skulle åka dit men inte trodde jag det om dig jacob de är iaf toklätta, ska väga en sen tänkte jag men jag vet att pär? lagt upp en lista med lite olika vikter på fälgar. synd bara att de inte är en tum bredare...
André har oxå sånna på sin, han har oxå en lista på va dom väger-
datapata wrote:haha, visste väl att nån skulle åka dit men inte trodde jag det om dig jacob de är iaf toklätta, ska väga en sen tänkte jag men jag vet att pär? lagt upp en lista med lite olika vikter på fälgar. synd bara att de inte är en tum bredare...
André har oxå sånna på sin, han har oxå en lista på va dom väger-
5,2 kg/st...fast de känns betydligt lättare än så, får ta och kontrollväga nu ska man väl bara hitta bultar som passar också. nån som har över?
Vad fick du ge för dom?
en femhundring...gått en halv vinter men ser fortfarande nya ut. var väl ett ok pris tycker jag även om bultar saknas än så länge. ska höra med peugeothandlaren vad nya kan kosta.
Vad fick du ge för dom?
en femhundring...gått en halv vinter men ser fortfarande nya ut. var väl ett ok pris tycker jag även om bultar saknas än så länge. ska höra med peugeothandlaren vad nya kan kosta.
Då fick jag mina för billigare. Tydligen är det speciella bultar, tydligen dyra också. Är det R-däck som gäller?
Vad fick du ge för dom?
Då fick jag mina lite billigare. Tydligen är det speciella bultar, tydligen dyra också. Är det R-däck som gäller?
Vad fick du ge för dom?
Då fick jag mina för billigare. Tydligen är det speciella bultar, tydligen dyra också. Är det R-däck som gäller?
jo, de brukar väl kosta där omkring men eftersom de är i princip nya och han fraktade dem från uppsala till mig är jag nöjd. får se vad det blir för däck, men möjligt att det blir r888 på dem. fick du bultar med dina? om du hittar bultar till vettigt pris får du gärna dela med dig.
Det finns 2versioner av dessa fälgar och 2st av bultarna då såklart.
Den första är platt runt bulthålet, men dessa byttes ut pga för vek konstruktion. Den senare har konade hål.
åsså hittade jag en dubbelkylarfläkt (två fläktar monterade...) som var i nyskick
Vad är det för turbo?
Jag har dubbla biltemafläktar
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.