Satt och letade lite på internet samt kollade på just simons olika utblås som dom har... Måste säga att inget av dom passar mig
Om någon har några tips på någon butik eller hemsida där dom säljer snygga utblås så säg gärna till, börjar bli desperat... Det jag letar efter är just 2 stycken... Dom ska vara ungefär som rektanglar fast rundade kanter... så avlånga det bara går...
Dom som man ska svetsa på, hur egentligen fixar man det? menar, ett rör som e 148x75 mm, finns ju inga rör som har det måttet.. Måste man sitta och banka som ett fån på ett rör då så det passar?
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7
ReD DeviL wrote:Dom som man ska svetsa på, hur egentligen fixar man det? menar, ett rör som e 148x75 mm, finns ju inga rör som har det måttet.. Måste man sitta och banka som ett fån på ett rör då så det passar?
Dom svetsas direkt på slutburken har jag för mej.
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Annars kan du ju ta ett vanligt rostfritt universalrör och stuka till i ena änden medelst skruvstäd(med träklädda backar) då får du ämnets Ø i ena änden och ovalt i andra.. dessutom får du äran att ha gjord det själv + att det är billigt...
Eric Josefsson wrote:Annars kan du ju ta ett vanligt rostfritt universalrör och stuka till i ena änden medelst skruvstäd(med träklädda backar) då får du ämnets Ø i ena änden och ovalt i andra.. dessutom får du äran att ha gjord det själv + att det är billigt...
Hummm... Det lät ju faktiskt som en riktigt bra lösning =)
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7