Peugeot_605 wrote:Jag kommer åxå, tar med mig Mr Landberg.
Eller hur Mr Landberg?
Du får betala halva soppakostnaden. He-hee
ska du dit.... får man ångra sig ?
Ja men du får betala soppan i alla fall.
då tar jag egen bil siddu
Du kan junte köra bil, ha-haa Föresten, åka med dig är ju som att be katten vakta guldfisken ju.
kör nog bättre än dig ... du å din v6a e helt chanslös "power is nothing without control"
Chanslös?, ja eller hur.
Ditt räkel til bil 0-100 9,8 s ( 8,6 )
toppfart 215 km/h ( 220 )
(*) = beroende på årsmodell o maskin.
Min pärla 0-100 8,9 s
toppfart 225 km/h
Jag har mycket kortare växelspak än dig å växlar därmed snabbare så jag nyper nästan en hel sekund på dig där. Det blir åtta blankt det. *fniss*.
He-hee
Captain Klutz
V_605
Nr: 1483 Upphovsman till de trögaste o tråkigaste trådarna på PSC någonsin
snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen
----------------
605 3,0 SR -92. Projekt.
406 ST 3,0 Sport -01. Till Salu.
Volvo Suger wrote:Henkan vet du om nåt bra ställe o käka på då?
Jodå, det beror lite på vad vi är sugna på för mat och vad vi tänkt göra efteråt. Inte allt för dyrt kanske?
Vid mig: Pizzeria Italia (pizza, hämt)
Asia House (asiatiskt, litet)
Restaurang Casablanca (www.casablanca.nu)
Nere på stan: Misto of Italy ("Lyx" pizza, stenugnsbakat med spännande & färska råvaror - www.mistoofitaly.se)
Atrium (grekisk, atriumrestaurang.gastrogate.com)
Tusen och en natt (libanesiskt - tusenochennatt.gastrogate.com)
Piazza di Spagna (italienskt - piazzadispagna.gastrogate.com)
Spicy Hot (asiatiskt/thai - www.spicyhot.se)
Asian bar (japansk - www.asianbar.se)
Vad tycker ni? Finns tyvärr ingen fransk restaurang i Västerås...! Morbidio: Tråkigt att höra! Turneringen som Veikos ungar ska på är ju årlig, så det blir nog en ny träff nästa år igen.
Atrium har jag tyvärr bara hört dåligt om.. Båda mina kollegor på jobbet hade ont i magen efter ha ätit där samt en tjejkompis blev magsjuk och de var även väldigt otrevliga när mina kollegor berättade detta och skyllde ifrån sig...
Vill verkligen komma på detta.
Sen visar det sig igår att min polare kommer hem från sälen den helgen och ska ha homecomingparty.. Men borde gå att lösa med att först hänga med er och sedan åka dit lite senare
Andra festen får jag skippa som polarens brud har.. Typiskt att allt ska hända samtidigt
Yes, jag bor på Släggargatan 3 A på Malmaberg i Västerås och slå gärna en signal på 070 - 616 94 16 om ni har svårt att hitta eller har några andra frågor!
Jag föreställer mig att vi samlas hos mig och tar oss i samlad trupp till en av de trevliga, lite billigare, restaurangerna/pizzerierna och därefter antingen sätter oss på en trevlig pub och snackar lite strunt - eller går hem till mig och gör samma sak!
Jag måste släppa det tyvärr.. Dubbelbokad.
Sen kollade jag hur man tog sig kommunalt mellan V-ås och Bålsta på natten. Det går en nattbuss vid midnatt, tar 5 timmar. *s*
Fast det var inte därför jag avstår, det hade varit väldigt kul.
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111