Nu är det så att jag nygligen fick en sorentogrön gti, med blandannat uppbrutna och allmänt förstörda dörrar.
Nu när jag fått tag på nya dörrar tänkte jag fortsätta med förfiningen av denna fantastiska bil, Listerna!
Som på så många andra gtier är de ojämnt blekta, och ful-plastiga så min fråga är följande:
Går det att lackera dessa lister, och isåfall vad bör man använda för speciella grundfärger osv, har ju hört att det ska vara en del problem att lackera abs plast då det brukar spricka och bli förjävligt..
Fråga nummer två gäller min kompis GTI 90a som har en märklig vinge jag aldrig sett på förut, förra ägaren påstod att den kommer från en Le Mans, men ej heller dem har ju denna modell av vingar.
Vingen är alltså stämplad med peugeot stämpel, och det står tillochmed att den ska sitta på en 205a, stämplarna är på tyska.
Tänkte bara att jag skulle kolla upp om någon vet på rak arm vart denna suttit orginal, om ingen vet får jag ta med nummret nästa gång jag ska förbi peugeot
Vore också kul med lite bilder på bilar med dessa vingar då jag inte lyckats hitta en enda själv!
Tack på förhand!
Agent 205