Bim wrote: Men parkeringen precis utanför street performance, har väl inte plats för 20bilar ens än gång?
Hmm, stod även att andra får komma, suger ju om någon jädra nisse från någon annanstans kommer och ställer sig bland våra fransosisar
Ja, det jag ville lyfta var alltså frågan om arrangörerna (från vår sida, tillsammans med företaget) har tänkt igenom det här med hur de begränsade platserna ska fördelas. Eller inte
Det är ju vettigt att de snajsigaste fordonen placerar sig utanför då ju, är som sagt ett mycket begränsat antal platser där. men tvärs över den lilla lilla asfaltremsan som kalls gästgivaregatan, där är det MASSOR med plats. typ 25 meter längre bort bara men bakom små häckar.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
De öppnar inte förrän halv 11 och ville ha några minuter för sej själva, så därför ska vi komma kl 11. Jag avser att vara där i tid och försöka styra lite. Men annars e det fritt att komma med vilken bilmodell och skick som helst. Känner man på sej att man kanske har nått extra att visa så kan ju en parkering nämre butiken va smart.
Sammy wrote:Vilken adress ligger butiken på? Hänger aldrig ute på backaplan
Finns ju lite kartbilder längre upp i tråden...
Men åker du till stora parkeringen på backaplan, den stoooora alltså, mitt på, å sedan spanar du rakt västerut.... hittar du Ö&B med blicken då, så kollar du bara i andra änden av samma kåk. Det ligger alltså på andra sidan kvillebäcken (lilla bäcken som rinner i västra kanten av backaplan).
Hans Hellström
Välkommen till årets första butiksevent! Lördagen den 25e April gästas butiken av Peugeot Club Sweden som firar 10 år.
PSC är ett etablerat gäng biltokar som kommer att rada upp bilar utanför butiken för allmän beskådning mellan kl 11-13.
För att maxa dagen ytterligare kommer vi även att ta hit Paul Coenes 2 Mini Copers som premiärvisades på Elmia under påsken, Orions demobil och för den som tar sig hit kan det även dyka upp ytterligare överraskningar att spana på.
Butiken är fylld med vårnyheter och precis allt du någonsin drömt om. Så kom, häng loss och passa på att shoppa till kamanjpriser. Bl.a. Bilvårdsprodukter från Meguiars till kanonpriser!
1 Peter Igelhammar 2 Mangie 3 4 m@s 5 Bim (+ ev bror) 6 Kordon 7 Thelander 8 andres206 9 Pichå 10 Simon (Lemans) 11 Skalman 12Peder 13 Claes B (inte det minsta skrockfull) 14 Olsén (är lite skrockfull, ska bara landa så kommer jag) 15 Andy "el cacique" 16 MarcMalmo 17 Sammy 18 19 20
1 Peter Igelhammar
2 Mangie
3 4 m@s
5 Bim (+ ev bror)
6 Kordon
7 Thelander
8 andres206
9 Pichå
10 Simon (Lemans)
11 Skalman
12Peder
13 Claes B (inte det minsta skrockfull)
14 Olsén (är lite skrockfull, ska bara landa så kommer jag)
15 Andy "el cacique"
16 MarcMalmo
17 Sammy
18
19
20
Kommer kanske:
1 klew
2 hedis
3
4 Ahlberg
5 Torlejf
6 Hans Hellström "snillet"
7 clabbe
8
9 Mando
För min del blir det för tight med tid då vi har ett jobbevent på kvällen. Tänkte dessutom hämta en motor när jag ändå var norr om hallandsåsen men det klickar inte heller med träffen.
1 Peter Igelhammar
2 Mangie
3 4 m@s
5 Bim (+ ev bror)
6 Kordon
7 Thelander
8 andres206
9 Pichå
10 Simon (Lemans)
11 Skalman
12Peder
13
15 Andy "el cacique"
16 MarcMalmo
17 Sammy
18
19
20
Kommer kanske:
1 klew
2 hedis
3
4 Ahlberg
5 Torlejf
6 Hans Hellström "snillet"
7 clabbe
8 Claes B (ändrar mig till kanske... Mycket att stå i just nu)
9 Mando
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496
Claes B wrote:1 Peter Igelhammar 2 Mangie 3 4 m@s 5 Bim (+ ev bror) 6 Kordon 7 Thelander 8 andres206 9 Pichå 10 Simon (Lemans) 11 Skalman 12Peder 13 14 Olsén (är lite skrockfull, ska bara landa så kommer jag) 15 Andy "el cacique" 16 MarcMalmo 17 Sammy 18 Jönsson (utan 306a, skrället jävlades in i sista sekund. Så jag kommer upp på något annat vis) 19 20
Kommer kanske: 1 klew 2 hedis 3 4 Ahlberg 5 Torlejf 6 Hans Hellström "snillet" 7 clabbe 8 Claes B (ändrar mig till kanske... Mycket att stå i just nu) 9 Mando
1 Peter Igelhammar
2 Mangie
3 4 m@s
5 Bim (+ ev bror)
6 Kordon
7 Thelander
8 andres206
9 Pichå
10 Simon (Lemans)
11 Skalman
12Peder
13 Hans Hellström "snillet" (+1 , eller ½...Oscar 6mån är med en stund )
15 Andy "el cacique"
16 MarcMalmo
17 Sammy
18 Jönsson (utan 306a, skrället jävlades in i sista sekund. Så jag kommer upp på något annat vis)
19
20
Kommer kanske:
1 klew
2 hedis
3
4 Ahlberg
5 Torlejf
6
7 clabbe
8 Claes B (ändrar mig till kanske... Mycket att stå i just nu)
9 Mando
Hans Hellström