Jönsson wrote:Smart drag![]()
Ni kör ju som biltjyvar!!
Va inte mkt kvar av däcken så jag kunde lika väl gö slut på dom me lite däckmoln!! Som tjuvar? Nej som Daniel i Taxi...
Jönsson wrote:Smart drag![]()
Ni kör ju som biltjyvar!!
Jönsson wrote:Tror det var den som kom precis efter den lååååååånga högerkurvan som e lite konstigt doserad..
Mean Machine wrote:Jag tippar på nissen med händerna i fickan.
, svårt att beskriva, såg stenkul ut när han rörde sig. lite -80 tals feeling över det, nästan som "ödledräkterna" i serien "V" 
Jönsson wrote:var riktigt spektakulärt att se 205an på bredställ framför oss
såg jävligt läskigt ut i den långa vänsterkurvan sen också
Pichå wrote:Jönsson wrote:Tror det var den som kom precis efter den lååååååånga högerkurvan som e lite konstigt doserad..
Japp d va den. Den var lite undangömd. Såg den så sent, låg i ca 170-180 så ja orka ba bromsa ner till 160 sen så valde ja att visa min finare vänstra sida av mitt tryne å ett brett smile, men ingen blixt inte...
SNILLET wrote:Pichå wrote:Jönsson wrote:Tror det var den som kom precis efter den lååååååånga högerkurvan som e lite konstigt doserad..
Japp d va den. Den var lite undangömd. Såg den så sent, låg i ca 170-180 så ja orka ba bromsa ner till 160 sen så valde ja att visa min finare vänstra sida av mitt tryne å ett brett smile, men ingen blixt inte...
Den som står lite bakom en skylt ?, är väl den enda kameran på den vägen som står efter en högerkurva ö.h.t, de andra ser man ju rätt bra på lite avstånd också.
SNILLET wrote:Mean Machine wrote:Jag tippar på nissen med händerna i fickan.
Det är Robins bror du tänker på tror jag.
Är väl han som är till höger här, man ser även Bennys übertajta overall, svårt att beskriva, såg stenkul ut när han rörde sig. lite -80 tals feeling över det, nästan som "ödledräkterna" i serien "V"
![]()
Pichå wrote:Kordon wrote:SNILLET wrote:Bim wrote:
Btw, nu skall tydligen min lillebror skaffa sig en 205'a som förstabil.. Haha!
Jag har gått å klurat på det, nu vet jag...tror jag, det är din lillebror jag träffade idag och i Tuve ?
Jag tog ju kort på Bennys fina passform på overallen, dessvärre blev inte kortet så bra..., har igel fångat det tro ?, gick inte å ha för hackor iaf
Hehe, misstänkte att du var klubbens egna farbror Bosse
Kordon, ja kommer lätt å våldgästar dig en dag för att kolla in din samling...
Pm:a mig ditt nr...
//Alan
Kordon wrote:Pichå wrote:Kordon wrote:SNILLET wrote:Bim wrote:
Btw, nu skall tydligen min lillebror skaffa sig en 205'a som förstabil.. Haha!
Jag har gått å klurat på det, nu vet jag...tror jag, det är din lillebror jag träffade idag och i Tuve ?
Jag tog ju kort på Bennys fina passform på overallen, dessvärre blev inte kortet så bra..., har igel fångat det tro ?, gick inte å ha för hackor iaf
Hehe, misstänkte att du var klubbens egna farbror Bosse
Kordon, ja kommer lätt å våldgästar dig en dag för att kolla in din samling...
Pm:a mig ditt nr...
//Alan
Hehe, ska bara leta fram tidskriftsamlarnaHar för mig att det var två stycken och där ska det bland annat finnas Peugeots originalkataloger på tillbehör till 205:an.

Pichå wrote:el cacique wrote:Bim wrote:Jag är nyfiken på vilka alla var, vem körde den sketna mazdan?
Vem kollade mina drivaxlar, innan SNILLET kom och konstaterade att de glappar..
Tjena! Jag var en av några som spanade in drivaxlar (Andy var det här) hyffsat lång ca: 190cm och grönrutig skjorta![]()
Stämmer in på att det var en riktig höjdardag. Trevligt folk på StreetPerformance.
Kanon att träffa alla bekanta nunor igen, och kanon att se några nya.
f*n Andy, å som vanligt så fick jag bara tid till att snacka så lite med dig, hade så mkt annat ja velat diskutera. får väl hoppas på fler tillfällen i sommar. När är cuba inspikat? Missar du falkenberg?

Bim wrote:SNILLET wrote:Mean Machine wrote:Jag tippar på nissen med händerna i fickan.
Det är Robins bror du tänker på tror jag.
Är väl han som är till höger här, man ser även Bennys übertajta overall, svårt att beskriva, såg stenkul ut när han rörde sig. lite -80 tals feeling över det, nästan som "ödledräkterna" i serien "V"
![]()
Men shit.. Hahaha! Tänkte bara att byxorna såg tajta ut, men missa att du även hade string!![]()
Och ja det är min bror! Han går fordonsprogram i kungälv så han fick följa med och kolla lite bilar, ännu pillar han bara med sin scooter som f.ö har runt 17-18hästar

el cacique wrote:Pichå wrote:el cacique wrote:Bim wrote:Jag är nyfiken på vilka alla var, vem körde den sketna mazdan?
Vem kollade mina drivaxlar, innan SNILLET kom och konstaterade att de glappar..
Tjena! Jag var en av några som spanade in drivaxlar (Andy var det här) hyffsat lång ca: 190cm och grönrutig skjorta![]()
Stämmer in på att det var en riktig höjdardag. Trevligt folk på StreetPerformance.
Kanon att träffa alla bekanta nunor igen, och kanon att se några nya.
f*n Andy, å som vanligt så fick jag bara tid till att snacka så lite med dig, hade så mkt annat ja velat diskutera. får väl hoppas på fler tillfällen i sommar. När är cuba inspikat? Missar du falkenberg?
Vi måste väl hinna med ett par möten till i sommar Allan menar jag![]()
Huuuh, Cuba är inte spikat ännu, om vi nu kommer dit, kan tydligen bli nått annat resmål medtjejen får bestämma, jag hänger med. Men Cuba hade varit kanon.
Ska jag vara helt ärlig hade det varit bäst att stanna hemma och mecka TURBO jaaaaaaa

Peter Igelhammar wrote:Orginalstorleken på alla filerna är ganska mkt att skicka. Jag ligger på 200 meg på alla dessa bilderna. Bara där...
Här har jag tagit ner nån i storlek innan jag la upp det. Orkade inte leta fram orginalfilen, tankar upp rubbet i ett försök på http://www.skickafilen.se/ och pmar koden.