http://www.designercars.net/biler/Peugeot-206-91541.jpg
På den bilden är knappen uppdelad i 2 knappar men på min bil är den bara en knapp (varningsblinkersknapp). Vad är det för skillnad? Nått speciellt årtal dom byttes ut?
2 olika varningsblinkersknappar?
Claes B wrote:Undrar om det inte är ett sånt där panikcentrallås som vissa marknader kräver.
Precis, har en knapp där uppe på min 307a, men den e svart. Finns ju inga låsknappar på dörrarna.
--------------------------------------------
307 SW 2,0 -03
Precis, har en knapp där uppe på min 307a, men den e svart. Finns ju inga låsknappar på dörrarna.
För oss som inte har den där knappen då? =) Hur låser vi dörrarna om fjärrnyckeln lägger av.
Yes, två knappar ersatte en knapp någon gång 2006/2007, även på svensksålda 206:or. Knappen till höger är som redan nämnts till för att låsa dörrarna.
Man fick helt enkelt trycka ner knappen på dörren; längst till höger på denna bild:
lasse86 wrote:Volvo Suger wrote:Claes B wrote:Undrar om det inte är ett sånt där panikcentrallås som vissa marknader kräver.
För oss som inte har den där knappen då? =) Hur låser vi dörrarna om fjärrnyckeln lägger av.
Man fick helt enkelt trycka ner knappen på dörren; längst till höger på denna bild:

2004 Peugeot 206 Griffe 1.6 16v
Yoss wrote:Yes, två knappar ersatte en knapp någon gång 2006/2007, även på svensksålda 206:or. Knappen till höger är som redan nämnts till för att låsa dörrarna.lasse86 wrote:Volvo Suger wrote:Claes B wrote:Undrar om det inte är ett sånt där panikcentrallås som vissa marknader kräver.
Är nog som på min 306a, Är någon dörr öppen och man trycker ner den knappen på dörren så låser det men låser upp på en gång med
--Audi A3 1.8T--
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ