Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Jag har gått igenom det mesta från byggsatser runt 450:- och billiga ebayhistorier för cirka samma pengar inkl frakt, till de "billiga" hos styling/tuning firmor för runt 800-1000:-.
Sedan finns det ju de som kostar det 3 dubbla men inte verkar vara mycket bättre än byggsatserna, förutom att man slipper bygga dem(vilken jag inte ser som ett problem iofsig).
Någon som har något att tillföra ?
Ja, jag är snål med detta
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Undrar just varför de inte kan anslutas till fördelartändning ?
Saknar de filterdelen som skyddar mot högspänningspeakar tro ?, det kan man ju gå runt med ett par enkla komponenter emellan som clampar topparna och rensar pulsen.
Hans Hellström
Kordon wrote:Har ett billigare allternativ, byggsats. Kollar upp den exakta adressen under kvällen.
Har också kollat byggsats, den jag hittade som verkar bäst ligger hos jetronic.se funderar på den och sedan sätta högintensiva dioder i A stolpen som tänds i sekvens uppåt på stolpen, borde ligga bra i blickfånget.
Hans Hellström
Kordon wrote:Har ett billigare allternativ, byggsats. Kollar upp den exakta adressen under kvällen.
Har också kollat byggsats, den jag hittade som verkar bäst ligger hos jetronic.se funderar på den och sedan sätta högintensiva dioder i A stolpen som tänds i sekvens uppåt på stolpen, borde ligga bra i blickfånget.
Var den jag tänkte på, testade den för rätt så många år sedan.
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
_________________ www.beloveddogs.se
Var den jag tänkte på, testade den för rätt så många år sedan.
Dom har ju en nyare sekventiell modell nu, det lutar starkt åt den....
Hans Hellström
Ja jo, visst, har t.o.m. en programmerare någonstans Men tyvärr inte tiden att pilla riktigt så mycket, dessutom är det enklare att i så fall använda en F/V omvandlare ihop med en komparator.
Hans Hellström
Ja jo, visst, har t.o.m. en programmerare någonstans Men tyvärr inte tiden att pilla riktigt så mycket, dessutom är det enklare att i så fall använda en F/V omvandlare ihop med en komparator.