Skumt som f*n detta..kopplade på batteriet i 20 min, och när jag satte dit det igen började det lysa direkt. Men nu kunde jag stänga av det... men då har höger parkeringsljus och vänster halvljus slutat fungera.
Nu funkar allt som det ska igen. Förutom att helljuset börjar flimra ibland..för att sen dö helt.
För några dagar sen glömde jag halvljuset på i ca 15-2 min. Efter det hade inte bilen tillräckligt med kräm för att starta igen...batteriet lite dåligt med andra ord. Kan alla dessa skumma elproblem ha med ett dåligt batteri att göra?
"helljustråden" kan gå av och lägga sig mot halvljustråden så bägge lyser. Hände på lastbilen för ett tag sedan tog ett bra tag innan vi kom på vad som var fel...
"helljustråden" kan gå av och lägga sig mot halvljustråden så bägge lyser. Hände på lastbilen för ett tag sedan tog ett bra tag innan vi kom på vad som var fel...
Tror inte det är det som är felet...för vad man än gör så visar den inte det på instrumentpanelen, man brukar ju se att man har helljus på etc.
Det är väl det där COM2000...usch låter dyrt också
Har själv problem men min ljusspak till min 406 ifrån -96, jag har inte tittat på nypris, men däremot beg. och då går den lös på mellan 3-500:-
För jag antar att det är den ni menar med com2000 ?
zeelo wrote:Har själv problem men min ljusspak till min 406 ifrån -96, jag har inte tittat på nypris, men däremot beg. och då går den lös på mellan 3-500:- För jag antar att det är den ni menar med com2000 ?
Mig veterligen så har du den gamla modellen där du kan byta bara en spak. Jag har problem med blinkersen och måste byta ut hela spakstället och den kostar mellan 1000-1500 på skroten...