Dunderkur eller ren bluff?

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Dart

Post by Dart »

läste i en gammal amerikansk biltidning från 1983 nu i veckan och såg en annons om just Slick 50.
Enligt annonsen så var det världens halaste ämne och finns med i Guinnes Rekordbok från 1981.
Någon som har den och kan kolla? :)
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES

Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
igelhammar

Post by igelhammar »

tappade 2 hkr på min cross i bänken när vi tillsatte slick 50.det finns däremot nått som heter oil aditive,som kostar 350 spänn litern,trollar bort dåliga synkringar på pegglådor.... :)

på yamahas spec till r6 så står det ett 30 tal medel som är okej att hälla i motorn,3 som är fara och slick 50 är en av dem.
det ska tydligen bara klara motorer som varvar runt 10000varv och det är det ju bara gräsklippare som gör.
om mr. oljeshejk sponsrar mig med en ny motor och portningen samt alla kittdelar så är jag villig att spänna upp både r6:an (17300 rpm)och r1.an (12400 rpm) i bänken och se om det gör nån skillnad.
hade kontrakt på g med penzoil men de sa att de inte vågade hälla sin olja i en tävlingsmotor,då tror man på sin produkt.....
/Daniel www.igelhammar.tk
------------------------------------------------------
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
------------------------------------------------------
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
pongo

seriöst finns det verkligen?

Post by pongo »

en olja man kan tillsätta som trollar bort dåliga synkringar????
min trea skrapar lite lätt...(man kan smeka i den utan prob men....)

hur funkar det?var köpa?
Post Reply