FAQ: Att hålla i gång sin 405 T16 och Mi16x4
axlar
Slutpriset beror helt och hållet på hur många jag beställer på en gång och som det ser ut nu så har Henrik(Supra) bestämt sig, Kristian från Norge har visat intresse, Magic från Australien ville ha ett par.
De som är intresserade får gärna visa sitt intresse nu.
De som är intresserade får gärna visa sitt intresse nu.
PSC's private surgeon:)
axlar
Ville meddela att jag åker upp till Sverige nästa vecka så om någon behöver något till sin Mi16X4,T16 eller annan bil tar jag med mig det, vad gäller axelproduktionen så kan jag med glädje informera att de befinner sig i slutfasen av produktionen.
Re: axlar
munne wrote:Ville meddela att jag åker upp till Sverige nästa vecka så om någon behöver något till sin Mi16X4,T16 eller annan bil tar jag med mig det, vad gäller axelproduktionen så kan jag med glädje informera att de befinner sig i slutfasen av produktionen.
Kommer de kunna tillverka på beställning sen?
Peugeot 205 CTI
Nissan Skyline R33 GTST 4Door
Tidigare
106 Rallye
306 Dimma
306 Gti6
205 Mi16
405 Mi16
740 GLT
E46 320 Touring
Nissan Skyline R33 GTST 4Door
Tidigare
106 Rallye
306 Dimma
306 Gti6
205 Mi16
405 Mi16
740 GLT
E46 320 Touring
Det är nån färg de har smetat på som gick bort med bensin sist jag rengjorde den utgående axlen så det är bara en kosmtisk fråga, vad gäller splinesen så är det som sagt en exakt kopia av det jag fick hem från Finland och deras bilar rullar ju på, det är som du säger Charles Attards axlar har lite längre splines.
Är det centerdiffen som sitter närmast sidoplattan till höger bakifrån sett. alltså om du har "kardandelen" mellan benen?
Öppnade min låda idag och den första korgen jag hitta med pinjonger såg då ut som ny.
Har ändå beställt charles grejjer, men lite tungt känns de ju
Öppnade min låda idag och den första korgen jag hitta med pinjonger såg då ut som ny.
Har ändå beställt charles grejjer, men lite tungt känns de ju
Erik Lundberg
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Tyckte de kändes för enkelt att de skulle vara den jag är ute efter.
Hur får man isär resten då.
Har ingen gjort en TB-Manual?
Måste man lossa utgående axeln med den fula 4-kantsmutter å eller?
Skitnervös (kass) för att meka med vxl-lådor osv.
Hur får man isär resten då.
Har ingen gjort en TB-Manual?
Måste man lossa utgående axeln med den fula 4-kantsmutter å eller?
Skitnervös (kass) för att meka med vxl-lådor osv.
Erik Lundberg
Falun
T16-94
Mi16-92
Falun
T16-94
Mi16-92
Angående bromswire finns det ett företag som tillverkar på licens.
http://www.oscaro.com/liste.asp?ID_GENE ... LEVELS=611
431209B first or middle handbrake cable whatever you wanna call it
432029B- right handbrake cable
432028B -left handbrake cable
Så det här är alltså inget problem.
http://www.oscaro.com/liste.asp?ID_GENE ... LEVELS=611
431209B first or middle handbrake cable whatever you wanna call it
432029B- right handbrake cable
432028B -left handbrake cable
Så det här är alltså inget problem.