chilibyte wrote:Okej, men det är ju fortfarande ett bra pris för ett bra kit =) Får fjäska för sambon så jag också får ett
Det där är klurigt, sambofjäsket alltså.
En kompis hade fått stränga förhållningsregler att inte köpa några fler datorprylar. Han uppgraderade samtliga komponenter i datorn men behöll chassit. Hon såg ingen skillnad så då var det lugnt
Själv skulle jag inte vilja ha ett förhållande där man tvingas gå bakom ryggen på varandra men det är en annan sak...
306 GTI -97A (banracer-wannabe)
BMW 323ti -98 (vinterleksak som blev åretrunt-bruksbil)
Mazda MX-5 -01 (högerstyrd sommarleksak)
Gamla synder:
Ford Focus RS -03, Ford Fiesta ST -06, 306 GTI -00, Ford Puma -98, 205 GTI -89
chilibyte wrote:Okej, men det är ju fortfarande ett bra pris för ett bra kit =) Får fjäska för sambon så jag också får ett
Det där är klurigt, sambofjäsket alltså.
En kompis hade fått stränga förhållningsregler att inte köpa några fler datorprylar. Han uppgraderade samtliga komponenter i datorn men behöll chassit. Hon såg ingen skillnad så då var det lugnt
Själv skulle jag inte vilja ha ett förhållande där man tvingas gå bakom ryggen på varandra men det är en annan sak...
Klurigt är det som sagt...
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Till dom som ej ser vad det står på bilden.
Kamremssats 900kr sen drar vi av 25% i Personalrabatt så det landa på 675kr
Vattenpump 860kr sammar personalrabatt 645kr
TBJ wrote: Till dom som ej ser vad det står på bilden. Kamremssats 900kr sen drar vi av 25% i Personalrabatt så det landa på 675kr Vattenpump 860kr sammar personalrabatt 645kr
Decimal wrote:Nice, Hade nog varit billigare på autofrance
Jaså. Vad hittar man Autofrance då? Fast nöjd med att jag fick bra pris på orginal grejerna.
http://www.autofrance.se/ Är ju till cittra och renault men mycket till cittra passar ju peugeot, 328:- gav jag för vattenpump till 306an kommer inte riktigt ihåg vad kamremsatsen kosta
Bara ring eller maila till han och beställ om du behöver något.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jaaacob wrote:De står ju peugeot 206 tror du det ens passar?
Det stog 205 i annonsen o någon kan ha skrivit fel. Nu har ju inte jag sett en lös 206 flygel, men jag tycker dom där liknar 205.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Jaaacob wrote:De står ju peugeot 206 tror du det ens passar?
Det är garanterat till en 205a, inte 206a iaf, dom har knappt någon sån urgröpning för blinkersen.
Men de e skoj att skojsa!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...