angel eyes

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
finne
Klubbmedlem
Klubbmedlem

angel eyes

Post by finne »

Hej alla. jag köpte till min 307 angel eyes strålkastare dom el drivna. När jag satte dom dit så kan inte justera dom ner tillräckligt från inne från bilen.
Vet nån hur man gör det? Har någon haft samma problem? :(
krille!

Post by krille! »

Det brukar väl finnas någon sorts manuell justering vid själva motorn som du kan skruva på.
Ställ reglaget på normalläget och ställ sedan in lysena manuellt till rätt nivå så bör det fungera.
finne
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by finne »

krille! wrote:Det brukar väl finnas någon sorts manuell justering vid själva motorn som du kan skruva på.
Ställ reglaget på normalläget och ställ sedan in lysena manuellt till rätt nivå så bör det fungera.
okej det låter bra. jag ska kolla det imorn på dagen. jag tänkte det också att det måste finnas.
finne
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by finne »

finne wrote:
krille! wrote:Det brukar väl finnas någon sorts manuell justering vid själva motorn som du kan skruva på.
okej det låter bra. jag ska kolla det imorn på dagen. jag tänkte det också att det måste finnas.
jag har kollat idag såg ingen manuel justering på själva strålkastaren eller motordelen. så jag måste hitta annan lösning.
Post Reply