"Dear Sir
Our international charge for carriage is £6.00 ,
having already sent your order, we would not be prepared to continue sending this item, only for it to be returned to us, at the above cost each time we dispatch.
our products are the lowest price available, as is our carriage charges, it is unfortunate that your order has been returned.we will refund your payment in full."
Han påstår att jag inte var hemma och skrev under när paketet kom och att de därför skickade tillbaka det. Så nu får jag inte handla hos dem längre.
Någon som har en quickshift liggande och vill sälja? (Nej, det är ingen annons, så flytta inte tråden tack!)
Min fråga då, fick ni som handlat därifrån skriva under något när paketet kom?
(Jag är visserligen 100% övertygad om att de inte ens försökte leverera paketet)
Griffith Engineering
näe, jag knallade ner till ica och hämtade det som vilket vanligt paket som helst. Det, som du har råkat ut för, låter mycket märkligt.
Kan du inte be någon annan handla åt dig då?
Kan du inte be någon annan handla åt dig då?
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Jo, jag ska göra det. Jag ville bara veta hur det ligger till. Fattar inte hur de kan ta betalt om de inte ens försöker leverera skiten (Fraktfirman då). Blir förbannad på sånt. Sen fattar jag inte varför de vägrar att skicka den till mig bara för att deras fraktbolag strular. Orkar inte hålla på och tjafsa med dem.
EDIT: Nu måste jag ju ändra min signatür.... guuuuuu va jobbit
EDIT: Nu måste jag ju ändra min signatür.... guuuuuu va jobbit
WoberT wrote:låter ju helskumt det där ju.. så kan dom väl inte göra.. fraktbolaget brukar isf behålla o sen ringa till dig o köra ut nån annan gång .. borde va så iaf.. luktar galet det här.
Eller så lägger dom en lapp i brevlådan så får man ringa upp dom...
Tycker oxå de verkar mkt skumt! Vilket fraktföretag va de?
/Fredrik Fröberg
Numera Peugeot-lös...
Numera Peugeot-lös...