skitsnack forumet
skitsnack forumet
Om ja fattat rätt så kommer bara skitsnack forumet fram för medlemmar.
Ja tycker man kunde låta själva texten och det ligga framme för alla:
Skitsnack
Diskussioner som inte är relaterade till klubben eller bilar i övrigt. Endast för Klubbmedlemmar
Om detta ligger framme hela tiden så kanske det är fler som vill bli medlemmar. Även hur många poster som finns +senaste post och inlägg.
Bara en tanke. Sparka mig om ja har fel
Ja tycker man kunde låta själva texten och det ligga framme för alla:
Skitsnack
Diskussioner som inte är relaterade till klubben eller bilar i övrigt. Endast för Klubbmedlemmar
Om detta ligger framme hela tiden så kanske det är fler som vill bli medlemmar. Även hur många poster som finns +senaste post och inlägg.
Bara en tanke. Sparka mig om ja har fel
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Kommer det bli så att bara medlemmar får skriva i teknikforumet så kommer då jag ställa alla mina teknikfrågor i gästforumet istället. Finns mycket kunnit folk som inte är medlem i klubben som kanske har svar på frågan och jag tror inte dom vill betala bara för att kunna svara på en fråga. Så mao är det störst chans att få ett svar i gästforumet.
Jag är medlem och ska förnya till i år så det är inte det det hänger på om nån trodde det.
Jag är medlem och ska förnya till i år så det är inte det det hänger på om nån trodde det.
* 205 Mi16 -89 ** 206 XT -01 ** Saab 9-3 2.0T -99 ** Hoj: Honda VTR1000f -99*
Båt: Ockelbo t17dl(eaton m90, megasquirt mm) * Cross: Yamaha Yzf 250 -01
Marcus wrote:Kommer det bli så att bara medlemmar får skriva i teknikforumet så kommer då jag ställa alla mina teknikfrågor i gästforumet istället. Finns mycket kunnit folk som inte är medlem i klubben som kanske har svar på frågan och jag tror inte dom vill betala bara för att kunna svara på en fråga. Så mao är det störst chans att få ett svar i gästforumet.
Det kommer vara precis som det varit tidigare, dvs vem som helst kan svara på frågor i teknikforumet, men bara medlemmar få ställa sina frågor där.
Så några små grå celler har vi allt kvar i huvet....
jaha det är så det har varit. trodde att alla kunde ställa frågor där.
Men att ha det så verkar ju bra
Men att ha det så verkar ju bra
* 205 Mi16 -89 ** 206 XT -01 ** Saab 9-3 2.0T -99 ** Hoj: Honda VTR1000f -99*