Hur bra är greppet för att köra konbana där med tanke på att banan är räfflad?
Var där för ett år sedan ungefär med M5board.com och körde rattlåsrace eller vad man ska kalla det fast med rullande start... Testade acc mellan 50 och 300 på ett antal bilar.
raukroland wrote:Hur bra är greppet för att köra konbana där med tanke på att banan är räfflad? Var där för ett år sedan ungefär med M5board.com och körde rattlåsrace eller vad man ska kalla det fast med rullande start... Testade acc mellan 50 och 300 på ett antal bilar.
Pratade lite med ägaren när jag var där, och det ska inte vara några problem, andra som kört konbana där har varit nöjda med underlaget.
testade lite när jag var där, dock med min 740 och det var nästan ingen skillnad tyckte jag iaf.
Folk tycker jag är knäpp för jag skrattar när bilen pajar!?
raukroland wrote:Hur bra är greppet för att köra konbana där med tanke på att banan är räfflad? Var där för ett år sedan ungefär med M5board.com och körde rattlåsrace eller vad man ska kalla det fast med rullande start... Testade acc mellan 50 och 300 på ett antal bilar.
Jag har kört på Moholm 2ggr, 1 gången med min gamla 2001 206 gti, var Tme 911 nån integra osv där då, jag var snabbast 2gången var det en Integra som var snabbast och jag blev 2:a med Rc,n
Jag har kört Emmaboda Vårgårda och Hasslösa flygfält oxå, förutom emmaboda så tycker jag dom resterande 3 haft ungefär samma fäste faktist!
Det man ska tänka på att R-däck äts upp på nolltid då dom aldrig hinner bli riktigt varma, iaf inte på utvägen utan kanske på halvan tillbaxs.
Förra året avslutade jag efter Anderstorp på Hasslösa och det käkade verkligen däcken. Då hade vi så vi körde 2 stinter direkt efter varann så däcken iaf blev lite jumna sista svängen
kom igen nu, fler anmälningar, SSi är redan uppe i 9 anmälda, PSC kan väl inte vara sämre? Visa att ni vågar komma på sånt som peggys har ett övertag i med sina små smidiga bilar!
1. Morbidio (eventuellt)
2. Peder (Eventuellt om bilen inte går sönder på mantorp)
3. Peter M (eventuellt)
4. VoLappen (Eventuellt om bilen blir klar)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kom igen nu! FYll denna till bredden nu
Folk tycker jag är knäpp för jag skrattar när bilen pajar!?
1. Morbidio (eventuellt)
2. Peder (Eventuellt om bilen inte går sönder på mantorp)
3. Peter M (definitivt)
4. VoLappen (Eventuellt om bilen blir klar)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Jag har kört på Moholm 2ggr, 1 gången med min gamla 2001 206 gti, var Tme 911 nån integra osv där då, jag var snabbast 2gången var det en Integra som var snabbast och jag blev 2:a med Rc,n
Jag har kört Emmaboda Vårgårda och Hasslösa flygfält oxå, förutom emmaboda så tycker jag dom resterande 3 haft ungefär samma fäste faktist! Det man ska tänka på att R-däck äts upp på nolltid då dom aldrig hinner bli riktigt varma, iaf inte på utvägen utan kanske på halvan tillbaxs.
Förra året avslutade jag efter Anderstorp på Hasslösa och det käkade verkligen däcken. Då hade vi så vi körde 2 stinter direkt efter varann så däcken iaf blev lite jumna sista svängen
Jodå, det är en rolig bil att köra... Det närmaste MC-känsla i acc jag varit med om i bil... Går rätt bra på bana med iofs... Var på Kinnekulle med den för ett par år sedan också... Riktigt kul...