tacksam för snabba svar
motorfästen/kuddar 306 S16
motorfästen/kuddar 306 S16
hallå, undrar vart man kan hitta motorfästen/kuddar till en 306 S16 -94
tacksam för snabba svar
tacksam för snabba svar
Vill du ha lite hårdare grejor är det: http://www.bakerbm.com/306.php?data=engkitn306
Som gäller.
Annars är det ju Peugeot
Som gäller.
Annars är det ju Peugeot
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Kolla så inget ligger löst i bilen eller handskfack eller så också, man KAN lura sig
Har själv observerat att den timern som ligger i mitt handskfack låter precis som nåt hjulupphängningsglapp
Tror det var Jönsson som letade missljud på sin 205:a för ett par år sedan, det var också nåt sånt där, som han upptäckte efter att ha gått igenom hela styrningen
Har själv observerat att den timern som ligger i mitt handskfack låter precis som nåt hjulupphängningsglapp
Tror det var Jönsson som letade missljud på sin 205:a för ett par år sedan, det var också nåt sånt där, som han upptäckte efter att ha gått igenom hela styrningen
Hans Hellström
Spelar väl inte så stor roll egentligen om den är krockad och omlackad delvis, är ju en såpass gammal bil så totalskicket är viktigast.
Vad för miltal / pris / allmänt skick är det på den?
Fungerar vacuumstyrningen av insuget?, sitter små vacuumklockor på varje sida, när man gasar upp motorn över 1750rpm så skall de klockorna aktiveras, armen rör sig, väldigt lätt att se.
Vi kan ge dig en idé om vad korrekt prisbild är.
Vad för miltal / pris / allmänt skick är det på den?
Fungerar vacuumstyrningen av insuget?, sitter små vacuumklockor på varje sida, när man gasar upp motorn över 1750rpm så skall de klockorna aktiveras, armen rör sig, väldigt lätt att se.
Vi kan ge dig en idé om vad korrekt prisbild är.
Hans Hellström
bilen har gått 15000 mil kamrem/vattenpump bytt för ca2000 mil sedan. 17" sommar med bra däck, 15?" original fälgar med vinterdäck. ny stereo, 6*9 i hatthyllan, slutsteg och bas. fräsch invändigt lite lacksläpp på vissa ställen, bussningar bak utbytta för mindre än en månad sedan. ingen rost i hjulhus eller i skärmkanter.. lite oljeläckage synligt under bilen (trågpackning??), bilen gick bra och rakt när man släppte ratten..
Jag skulle inte ge mer än 8.000kr högst. Men det är jag.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...