Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Shit.. jag missar årets enda banträff jag tänkte åka på.
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit
Suzis dagbok ändrad 20100111
Sliced wrote:Shit.. jag missar årets enda banträff jag tänkte åka på.
18/7 är ju nästa månad Arne Om du nu tänkte fel och såg 18/6 eller nått.
Angående min fråga: Så det är ett nej alltså? Hmm, får nog kolla upp Toyota klubbens bankörningar. Känns lite tråkigt iofs då man känner folk i PSC och inte i Toyota klubben.
Nåja, sätt gärna upp mig på någon reservlista iallafall. Bättre att det kommer folk och kör än att ni inte får sålt några platser.
Fast det kanske räcker om jag klistrar på ett lejon i fronten?
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
VoLappen wrote:Rash, det är väl fordklubben du skall bli medlem i om du skall köra. Och som fordklubbsmedlem kommer du med "fel" märke.
Känns dumt att bli medlem om man kanske inte ens får plats. Kanske kör med någon arrangör via rejsa.nu vid något annat tillfälle istället.
Men om det går att sätta upp sig på någon reservlista via PSC och köra om någon inte skulle komma hade vart nice, om det går.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Sliced wrote:Shit.. jag missar årets enda banträff jag tänkte åka på.
Tråkigt Arne. Men du kan väl sikta på kullen?
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
T One wrote:Hur lämpar sig den här banan för banpremiär? Har vi någon egen frivillig 'instruktör' på plats?
Spontant?, har ju inte kört så mycket på den....
Kanonbana att börja köra på, fina avåkningsytor tycker jag, långa rakan behöver man ju inte elda järnet på i början om om tycker det är läskigt med tvärniten i slutet. Det sparar dessutom en jäkla massa på bromsarna om man kan ägna rakan åt att släppa förbi en massa übergasare som ändå bara blir sinkade bakom en resten av varvet.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
T One wrote:Hur lämpar sig den här banan för banpremiär? Har vi någon egen frivillig 'instruktör' på plats?
Spontant?, har ju inte kört så mycket på den.... Kanonbana att börja köra på, fina avåkningsytor tycker jag, långa rakan behöver man ju inte elda järnet på i början om om tycker det är läskigt med tvärniten i slutet. Det sparar dessutom en jäkla massa på bromsarna om man kan ägna rakan åt att släppa förbi en massa übergasare som ändå bara blir sinkade bakom en resten av varvet.
Spontant?, har ju inte kört så mycket på den.... Kanonbana att börja köra på, fina avåkningsytor tycker jag, långa rakan behöver man ju inte elda järnet på i början om om tycker det är läskigt med tvärniten i slutet. Det sparar dessutom en jäkla massa på bromsarna om man kan ägna rakan åt att släppa förbi en massa übergasare som ändå bara blir sinkade bakom en resten av varvet.
Noterat
En ganska bra lämpad bana för oss med lite mindre bilar faktiskt
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
ähh, du kan alltid sätta bakrutorna på glänt. Ingen som bryr sig om det. Så länge du inte vevar ner något fönster så. Jag har alltid kört så och det är aldrig någon som sagt något, oavsett arrangör. (Jag är inte ensam heller)
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Alex wrote:ähh, du kan alltid sätta bakrutorna på glänt. Ingen som bryr sig om det. Så länge du inte vevar ner något fönster så. Jag har alltid kört så och det är aldrig någon som sagt något, oavsett arrangör. (Jag är inte ensam heller)
T One wrote:Mhm, men nu läste jag inbjudan/reglerna lite mer noga och fann detta
• Bilens samtliga rutor skall vara helt stängda.
Hoppet får stå till att fläktarna går att få igång fort nog
Taklucka?
hmm jag hade nog undvikit det IFALL jag nu skulle råka hamna på taket. Stenar o skit som kan flyga runt i kupén. Kanske en fix idé med tanke på andra risker, jag vet
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj