Även jag får passa på att tacka Clarre, både för banan och för provturen av Alizee (sist jag åkte med så var det original motor och låda, lite skillnad nu måste jag säga! ).
Kul att se så många nya ansikten! Tyvärr hälsade jag inte på alla men jag hoppas vi träffas igen så ska vi nog reda bot på det!
Ja, jag får också passa på att tacka Clarre för turen genom konbanan på lördagskvällen. Måste säga att det skiljer både i väghållning och i klipp i motorn. Inget som förvånar nämnvärt men motorn har riktigt fint drag.
Bra jobbat!
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.
anledningen till att jag inte är klar med tiderna är att i dag är det 7:de dagen jag har huvudvärk och ont i ryggen.. för att orka jobba har jag i dag tryckt i mig 6alvedon och 3ibumetin..
Så ja tiderna kommer men inte i dag.
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Ankan wrote:anledningen till att jag inte är klar med tiderna är att i dag är det 7:de dagen jag har huvudvärk och ont i ryggen.. för att orka jobba har jag i dag tryckt i mig 6alvedon och 3ibumetin..
Så ja tiderna kommer men inte i dag.
Ajdå, krya på dig
Dieselfrälst i samarbete med 207 1,6 HDI Dieselpower. Diesel is the shit...
Kan man få en förklaring av sammanställningen på sista sidan? tycker inte tider och placering stämmer överrens men det finns säkert en logisk anledning
Janne L wrote:Kan man få en förklaring av sammanställningen på sista sidan? tycker inte tider och placering stämmer överrens men det finns säkert en logisk anledning
sammanställningen hänvisar jag till maken
det står en rad under hur han har tänkt..
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Janne L wrote:Kan man få en förklaring av sammanställningen på sista sidan? tycker inte tider och placering stämmer överrens men det finns säkert en logisk anledning
Tror du får precisera vad som "inte stämmer". Mycket möjligt att det blivit nåt fel när jag klippt och klistrat.
Kan förklara lite hur jag tänkte.
Den första tiden i sammanställningen (sträcka 1) är den bästa tiden som presterats för resp förare under förmiddag och lunch). Det är ju samma sträckdragning. Däremot var det några som körde under tiden andra väntade på grillen.
Tiden under sträcka 2 är bästa tiden under eftermiddag och sen eftermiddag. Där blev det nästan ingen förbättring under sen eftermiddag då det kom lite regn.
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.
verkar nog bara vara fel på 33'ans placering av vad jag kan se vid närmre studier, jag körde snabbare i båda sträckningarna men hamnade lägre i resultatlistan.