BILDER!! Hela 447 stycken! Och då är det bara bilderna som togs med min systemkamera, lillebror har fotat med sin kompakt och filmat med videokamera också så det kommer mer, men filmen kan nog dröja ett tag, han tog tydligen 200 klipp som ska redigeras ihop, i HD
Janne L wrote:BILDER!! Hela 447 stycken! Och då är det bara bilderna som togs med min systemkamera, lillebror har fotat med sin kompakt och filmat med videokamera också så det kommer mer, men filmen kan nog dröja ett tag, han tog tydligen 200 klipp som ska redigeras ihop, i HD
Jesper Cronelid wrote:Den Subarun som jag jagar här, han gjorde tröliga omkörningar för att sedan ligga och blockera hela vägen till nästa dragrace-raka:
Jepp
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Här är en incar film från en subba som har 320hk / 450nm och väghållning och r-däck så de räcker.
Vid 3min så dyker skalmans 306 upp, 306an ligger fint som f*n i kurvorna men subban kör endast om pga fördelen utav hästkrafter..
Det är min åsikt iaf..
Så som de ser ut på filmen iaf
Hej.
Om jag får komma med lite foto-kritik, så hade jag iallfall personligen sållat bort ca hälften. Min erfarenhet är att folk inte orkar rota runt bland så mkt bilder.
Dessutom så är det meniningslöst att lägga upp hela serier när du skjuter. Speciellt när hela fordonet är skymt av en skylt eller dyl mitt i.
Tipsar avslutningsvis om att beskära lite tightare samt sålla bort de bilder där 1/3 saknas av bilen i en icke önskvärd vinkel.
Detta är skrivet i all välmening och jag hoppas det är en hjälp i framtiden. Mindre bra:
Morbidio wrote:Det känns som att Janne prioriterade snabbhet framför perfektion denna gång faktiskt.
som peter gör i sängen varje kväll xD
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...