Nu minns jag inte riktigt, men med moms så slutade det nog på runt 1k. Jag uppdaterar självklart när jag hämtar delarna i slutet av veckan!
Klart du ska köpa 206:a Hannes! Mer bil för pengarna är f*n riktigt svårt att hitta, speciellt nu när RC:n är så oförskämt billig. Kom upp till Gelleråsen, Hultsfred eller Kinnekulle och provkör min?
Morbidio wrote:Nu minns jag inte riktigt, men med moms så slutade det nog på runt 1k. Jag uppdaterar självklart när jag hämtar delarna i slutet av veckan!
Klart du ska köpa 206:a Hannes! Mer bil för pengarna är f*n riktigt svårt att hitta, speciellt nu när RC:n är så oförskämt billig. Kom upp till Gelleråsen, Hultsfred eller Kinnekulle och provkör min?
206a... blir de snart för min del med tror jag...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ja om inte annat så är 106 värre än både 205 och 206
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Lagren vänster bak var märkbart dåliga, de "krasade" lite när man rörde på svingarmen (efter stavarna var ur). Dessutom så lossnade det inre lagret på tappen när vi slog av svingarmen.
Höger sida var dock fräscht, men jag bytte, fettade in och smetade på kopparpasta på alla de utsatta ställena samt de jag kom åt. Nu håller nog bakaxeln tills jag säljer bilen iaf.
Knäppt! Bilen har ju inte gått särskilt långt heller... Satt det hårt eller var det enkelt på den att dra ut?
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Borde man nästan göra själv om det blir en 206a nu...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto