Sent om sider så har vi äntligen info om Sommarträffen, Peter har ännu en gång dragit ihop en träff i Falkenberg http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=74290 . Nästa banträff är den 18de Juli på Gelleråsen och som vanligt finns mer informationen om träffen på vår forumsdel träffar.
drummm dummm drummm drummm.... *trumvirvel*
Ska inte du anmäla ditt intresse för att vara med och hjälpa till med klubbens arbete?
Vi har ett par till som borde kandidera på något sätt
Måste man vara styrelsekandidat för att påpeka något i syfte att förbättra?
Det hoppas jag verkligen inte
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Sent om sider så har vi äntligen info om Sommarträffen, Peter har ännu en gång dragit ihop en träff i Falkenberg http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=74290 . Nästa banträff är den 18de Juli på Gelleråsen och som vanligt finns mer informationen om träffen på vår forumsdel träffar.
drummm dummm drummm drummm.... *trumvirvel*
Ska inte du anmäla ditt intresse för att vara med och hjälpa till med klubbens arbete?
Vi har ett par till som borde kandidera på något sätt
Måste man vara styrelsekandidat för att påpeka något i syfte att förbättra?
Det hoppas jag verkligen inte
Nej så är det nog verkligen inte.
Och/men, om någon skulle känna sig kallad tror jag inte heller att man behöver kandidera till styrelse för att erbjuda sin hjälp. Ville bara idka lite ev idéplantering hos engagerade medlemmar
satt och läste på förstasidan för ovanlighetens skull...
"För den som är sugen att läsa på om vad medlemmarna i klubben sysslat med under vintern så finns "Projekt" i forumet. För att få tillgång till dem eller deltaga i aktiviteterna under sommaren krävs medlemskap i klubben"
nu var det ju ett tag sen det var vinter något lite lämligare kanske finns att skriva? har inget bra förslag dock..
Alltså seriöst, vilka delar av övriga hemsidan används överhuvudtaget? Forumet är ju liksom kärnan. Visst en startsida, shop och medlemskapet behövs men resten kan ju diskuteras överlevnad på. Det som finns ska däremot vara Aktuellt precis som denna egentligen enkla sak som att hålla startsida uppdaterad med några trevliga aktuella välkomnande ord. En sådan sak verkar det ju tydligen fattas rutin i vilket är beklagligt och har så varit länge. Återstår att se ad nya styrelsen har för visioner.
Jösses, klickade några sidor bakåt i tiden och såg att jag påtalat startsidetexten redan 2007 och det är fortfarande problem att hålla den uppdaterad! välj ut någon som är duktig i skrift och låt den eller dessa personer sköta detta månadsvis. Ska det behöva vara svårare?
Nu ska jag sova efter en kämpigt vecka med sjukhusvistelse, skapligt att detta engagerar en under förhållandena.
Pompe wrote:Hemsidan kommer under nu kommande veckor kanske uppdateras lite och även startsidan kommer givetvis uppdateras just de du påpekar...
vänta ett tag tills nya styrelsen har kommit igång till 110%
Kommit igång?, är ju knappast några färskingar som är med i styrelsen nu, dom flesta har hängt med i klubben iaf ett tag.
Hur svårt ska det vara att bara ändra texten på första-sidan, som har vart inaktuell i 2 veckor nu...
Just den sidan är ju klubbens första ansikte utåt.
Jag hoppas verkligen att nya styrelsen med alla inblandade kommer göra ett ordentligt ryck med hela klubben nu, och DET kan jag förstå att alla ska hitta sina roller först.
Sedan något som kan diskuteras är om denna texten med blandad info ska finnas med på huvudsidan öht.
hedis wrote:Jag hoppas att inom en snar framtid att en helt ny sida påbörjas
Lite komplicerat med saker som är ihoplänkade m.m. men som sagt, vi hoppas nog ALLA, det är ju viktig marknadsföring, och att visa upp bilder och texter m.m. som är flera år gamla och "halvkul" genererar ju inte så mycket intresse precis.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Veiko wrote:Håller med Attesäter lite där. Men är inte alla i styrelsen som kan ändra där tyvärr.
Håller med Attsäter MYCKET faktiskt. Då sitter jag ändå i Styrelsen , blir nog bra skall du se
Oja!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...