Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
munne wrote:Har varit i kontakt med han och produktionen av 106 prylar har precis börjat Ph1 och Ph2. Till 205an finns automathuvar med olika låslösningar dessutom en baklucka, finns många kilon att spara. Jag ville mest kolla om det fanns ett intresse vill inte göra detta till en säljes tråd på något sett.
Intresset lär väl påverkas rätt rejält av priset...
Kan du ge någon antydan var det kan hamna, t.ex på en 205-fronten med 309-utseende eller 205 automathuv ?
205 / 309 / 406 / ZX
Man ska inte skaffa saker med handtag på - det drar bara med sig en massa arbete...
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Hade det inte varit humana priser hade jag inte tagit upp det alls. Imorgon skickas den första uppsättningen rallye breddare upp till Bim ska bli intressant att se vad han tycker.
Dags att prata med morbroren kanske. Han bor ju lite väster om nice på vinterhalvåret och de är ju inte allt för långt från Meynes. Men de kanske är svårt att få inte en fram och bakspoiler i en 307cc :S framför allt när han förmodligen ska ha med massa annat när han drar till sverige igen..
Jag får helt enkelt ta en skåpbil o åka ner o hälsa på
Nu
207 GT 1,6 Hdi -07
309 GTI -90
Förr
Volvo 740 kombi -92 (såld med 11000 mil på mätarn)
309 XS -89 (såld)(nu mera skrotad)
Saab 900 (Skrotad)
Renault 5 -87 (Skrotad)
Nissan Micra -92 (såld)
fetudy wrote:Dags att prata med morbroren kanske. Han bor ju lite väster om nice på vinterhalvåret och de är ju inte allt för långt från Meynes. Men de kanske är svårt att få inte en fram och bakspoiler i en 307cc :S framför allt när han förmodligen ska ha med massa annat när han drar till sverige igen.. Jag får helt enkelt ta en skåpbil o åka ner o hälsa på
MCRacing hade ju najsa kit! Fyfan vad jag blev sugen på en 104 när jag såg den här:
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)