Kunde säkert tagit i lite till men som sagt tidigare det kändes inte bra. Titta på filmen och inbromsningarna för bron och kvarnkurvan. Det skakar rejäld vid dom inbromsningarna.
Tänk sen på att jag är gammal och försiktig.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Det var väl Peder. Finns någon film som man kan se lite av det
Vart hittade du den filmen? Har letat men inte hittat
finns på.facebook men annars så åkte min polare zippo på rövsläpp precis efter bron åkte han sidleds och ut i gräset den finns också på fb jag ska tagga mig själv i den så ni kan se
edit; fail på det min dator har slutat funka då lite vatten kom på datorn tidigare så jag surfar på mobilen. jag har runt 40 min incar filn
Det var väl Peder. Finns någon film som man kan se lite av det
Vart hittade du den filmen? Har letat men inte hittat
finns på.facebook men annars så åkte min polare zippo på rövsläpp precis efter bron åkte han sidleds och ut i gräset den finns också på fb jag ska tagga mig själv i den så ni kan se
edit; fail på det min dator har slutat funka då lite vatten kom på datorn tidigare så jag surfar på mobilen. jag har runt 40 min incar filn
Efter hur många minuter finns det?
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
SNILLET wrote:Zippo gjorde en klassik "under bron fail" ?
yes
vad låg ni under bron?
jag låg 155-160 km/h riktigt fart under bron mina sista varv och skulle bara ut och tömma lite luft ur däcken för att köra igen men då va hela banträffen över!!!!!!! gah!
SNILLET wrote:Zippo gjorde en klassik "under bron fail" ?
yes
vad låg ni under bron?
jag låg 155-160 km/h riktigt fart under bron mina sista varv och skulle bara ut och tömma lite luft ur däcken för att köra igen men då va hela banträffen över!!!!!!! gah!
Dags att byta avatar Peder.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Jag var strax över 150sista gången(sedan blev det inget mer kört), hade fortfarande metervis kvar till högerkanten efter....., hemligheten ligger verkligen i att gå långt som f-n åt höger innan, jag touchade t.o.m över curbsen innan bron till höger de sista gångerna. Bör gå fint med 10-15km/h till med en standardbil, jag kör ju på gatdäck.
Det gör ju du med Peder, fast lite bättre sådana än mina hänkukar
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Med 106an duttar jag bromsen, växlar jag ner till trean och ligger preciiis innan varvstopp under bron. För att hålla den genom storkurvan sen.
Helt klart intressant att åka med m@s ett långpass. Han kör ut lååångt ut till höger innan bron, ut på pååkningsinfarten, för att sedan korsa kurbsen och få en rakare linje under bron.
SNILLET wrote:Jag var strax över 150sista gången(sedan blev det inget mer kört), hade fortfarande metervis kvar till högerkanten efter....., hemligheten ligger verkligen i att gå långt som f-n åt höger innan, jag touchade t.o.m över curbsen innan bron till höger de sista gångerna. Bör gå fint med 10-15km/h till med en standardbil, jag kör ju på gatdäck.
Det gör ju du med Peder, fast lite bättre sådana än mina hänkukar
jag hade nog kunnat köra ännu fortare då jag höll mig alltid i mitten ur kurvan.
jag gillar däcken men det får bli r-däck till nästa år.
Jesper Cronelid wrote:Helt klart intressant att åka med m@s ett långpass. Han kör ut lååångt ut till höger innan bron, ut på pååkningsinfarten, för att sedan korsa kurbsen och få en rakare linje under bron.
Exakt det jag menar, fullständigt odramatiskt i 150km/h med min bil iaf då, och jag hamnar typ i mitten av banan efter kurvan. Är nog det spåret som gäller där.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Team_Hink_Racing wrote:Det är lite konstigt att typ 10-20pers har värsting kamera med sig men inga bilder efter träffarna finns det Då har jag även kollat ssi ford + honda.
Team_Hink_Racing wrote:Det är lite konstigt att typ 10-20pers har värsting kamera med sig men inga bilder efter träffarna finns det Då har jag även kollat ssi ford + honda.
och så fotograferar man ofta sina egna märken.
min dator har krashat och kommer inte åt mina filmer
jag körde nog i sakta 130-140 med instruktör först sen ökade jag gradvis tills jag tillslut hade en hastighet på 180 innan vid en tillsyn
My car is my soul,my car is me.!
-----.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-----
Vinterbil : Audi a6 2,6 Quattro -95
Sommarbil: Vit Honda Accord Type-R -99
övrig:Peugeot 505Turbo - 1985
övrig:Peugeot 505 Turbo - 1987
Usch, min omkörning av dig Clarre såg värre ut på film än vad det kändes i verkligheten. Det ser ju ut som om jag prejar ut dig i gruset.
Var det så, så måste du ju skälla på mig i depån!
För övrigt var det en riktig kanondag. Tack ärade vänner!
(//Lappen Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89