Plats under instrumentbrädan på 206?
Plats under instrumentbrädan på 206?
Finns den plats under instrumentbrädan så att man kan borra hål och montera ett mellanregister där? Hålet skall borras på ungefär samma plats som högtalaren sitter på bilden:

,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Jag tror itne det ska vara så mycket där, det är ju lite rör till luftcirkulationen och så bakom. Öppna upp den där lilla panelen på sidan av panelen och kolla. För vänstersidan så kolla in där genom att rycka upp delen över hastighetsmätaren, så kan du titta in.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
"Öppna upp den där lilla panelen på sidan av panelen, rycka upp delen över hastighetsmätaren"
Tack för tipset, jag skall se hur hårt jag vågar rycka i dem.
Tack för tipset, jag skall se hur hårt jag vågar rycka i dem.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Testa med dubbelmhäftade tejp så slipper du göra massa borrhål! 
MagnusOhlsson.se
Peugeot 405 mi16 -89 - Skrotad - Spisen är kvar!=)
Peugeot 306 XSI -96 - Såld
Peugeot 106 Rallye - Snövit
Delägare av Peugeot 205 mi16. - Turbobygge, Status: Laddar 0,5 - 0,6. Extra sprut på gång.
http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=56598
Medlems# 1219
Mange!
Peugeot 405 mi16 -89 - Skrotad - Spisen är kvar!=)
Peugeot 306 XSI -96 - Såld
Peugeot 106 Rallye - Snövit
Delägare av Peugeot 205 mi16. - Turbobygge, Status: Laddar 0,5 - 0,6. Extra sprut på gång.
http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=56598
Medlems# 1219
Mange!
Vet att jag har sett en bild någonstans när dom ryckt bort precis hela konsollen. Ska försöka hitta den, kan ju vara till hjälp!
- Team Müsseldorf Racing -
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Volvo 240 GLT - Såld
Hmmm, det kanske får plats om man använder sig av en distansring av något slag också. Får fundera vidare...
Precis dom jag menade 
- Team Müsseldorf Racing -
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Volvo 240 GLT - Såld
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Volvo 240 GLT - Såld