Stylingbilder på DIN bil.
- Pompe
- Administratör

de va något klistermärke eller ? kollade igenom hela 505 tråden men orkade inte lusläsa 
Pontus Österlindh Peugeot Sport Club |
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD
Medlems Nr. 1725
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD
Medlems Nr. 1725
Re: Peugeot 505 Turbo Injection
Agent 205 wrote:Ja jävlar va fräscht, insuget var ju godlike hur har du fått fram lejonet såpass jämnt och fint?
Jag hittade en vektor baserad peugeot logo på nätet, sen anpassa jag storleken till insuget.
Sen fick polaren skriva ut den på hans jobb (han jobbar med att ta fram reklamprodukter åt företag), sen var det bara polera där logon skulle sitta på insuget spraya med krymplack och låta torka. Sedan var det bara ta bort logan. Det finns lite ojämnheter, men inte värt att göra om
- S.Hedström
- Klubbmedlem

Man ser ju fortfarande inte så särskilt mycket ;PPompe wrote:fixatR-Gubbe wrote:Snygg bild om man såg någon.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Tyckte jag med men ändå känns den lite gammal.Morbidio wrote:Jag tyckte iofs att den såg mer "badass" ut med den gamla fronten.Fast du bytte pga krock va?
Japp två krockar så stötfångaren gick åt H-vete två gånger och då
köpte jag en fas 2 stötfångare och sen resten.
Sen gillar jag inte några stylinglampor som finns till fas 1, original fas 3 är snyggast
men tumme upp på den fina fronten å lyktornaslutlekt wrote:Fler bilder kommer när det är lite bättre väder och allt annat än bara fronten är renJaaacob wrote:Man ser ju fortfarande inte så särskilt mycket ;PPompe wrote:fixatR-Gubbe wrote:Snygg bild om man såg någon.
Ville mest visa bild efter bytet och inte öppna en ny tråd pga det
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
http://www.garaget.org/Frilllan
ser det bra ut? tipps på nått mer kul att göra med bilen?
nja, de flesta av oss här, är nog inte så förtjusta i japan-styling på en fransk bil. fronten är hemsk enligt mig, men det är ju åas inte min bil, alltså räknas inte min åsiktFrilllan wrote:http://www.garaget.org/Frilllan
205 16v -90
106 rallye -97
VW beach buggy -66
Husqvarna sm610 -06
106 rallye -97
VW beach buggy -66
Husqvarna sm610 -06
Alla tycker vi olika:) är rätt nöjd med den, men skulle vilja ha lite mer effekt.. Har du nått bra tipps om de till en rc?:)datapata wrote:nja, de flesta av oss här, är nog inte så förtjusta i japan-styling på en fransk bil. fronten är hemsk enligt mig, men det är ju åas inte min bil, alltså räknas inte min åsiktFrilllan wrote:http://www.garaget.org/Frilllan
ser det bra ut? tipps på nått mer kul att göra med bilen?huvudsaken är att du är nöjd
om du söker runt lite så lär du upptäcka att de tyvärr inte finns något billigt sätt att få ur effekt ur en rc :/ Team Hink Racing här på forumet har väl fått ut 220hk eller något sånt har jag för mig.. men vågar knappt spekulera i vad motorn kostat.. säkert en bra bit över 40k men de är bara spekulationer..
Förövrigt så tycker jag att du ska ge mig dina fälgar
Vita fälgar på blått e så jäkla najs
svårt o se hur kittet kommer bli i rätt färg men blir säkert bra, även om jag inte är jättemycket för styling =)
Förövrigt så tycker jag att du ska ge mig dina fälgar
Vill du få ur hästar, plocka på turbo eller "få mer av motorns orginalhäst genom att" lätta Massor 
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Får väll se hur det blir med att få ut nån effekt från den.Jönsson wrote:om du söker runt lite så lär du upptäcka att de tyvärr inte finns något billigt sätt att få ur effekt ur en rc :/ Team Hink Racing här på forumet har väl fått ut 220hk eller något sånt har jag för mig.. men vågar knappt spekulera i vad motorn kostat.. säkert en bra bit över 40k men de är bara spekulationer..
Förövrigt så tycker jag att du ska ge mig dina fälgarVita fälgar på blått e så jäkla najs
svårt o se hur kittet kommer bli i rätt färg men blir säkert bra, även om jag inte är jättemycket för styling =)
haha, ja dom kommer sitta fint i sommar! det kommer bli grymt enligt mig!