Vi lånade in en it-tekniker från http://davelo.se/ och har nu fått det att snurra. Tack tack!
Anledning till att det rasade samman var p.g.a. ett systemavbrott i natt hos våran serverleverantör vilket gjorde att våra server inte längre kunde koppla upp mot en databas.
Förhoppningsvis slipper vi fler avbrott i denna utsträckning.
Hälsningar, Styrelsen
genom Jacob (och edit av DrJ)
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Pompe wrote:Meddela mig eller någon annan i styrelsen om ni fortfarande har "störningar" hos er.
Gick inte att ladda forumet för mig under några minuter precis.
Den gick nog ned precis efter du skrev det där, legat nere sen kanske kl 2 inatt pga fel hos Hosten igen sen ville servern inte starta upp alla "tjänster" som gör att sidan ska funka som den ska.
Men nu ska den flyta på igen och hoppas faktiskt på att det har löst sig förgott nu då jag verkar ha ordnat till så den kan starta om sig utan problem vid nedgång.
Pompe wrote:Meddela mig eller någon annan i styrelsen om ni fortfarande har "störningar" hos er.
Gick inte att ladda forumet för mig under några minuter precis.
Den gick nog ned precis efter du skrev det där, legat nere sen kanske kl 2 inatt pga fel hos Hosten igen sen ville servern inte starta upp alla "tjänster" som gör att sidan ska funka som den ska.
Men nu ska den flyta på igen och hoppas faktiskt på att det har löst sig förgott nu då jag verkar ha ordnat till så den kan starta om sig utan problem vid nedgång.
Såg när jonathan skrev det och det fungerade ett tag till. Jocke verkar vara den sista som lyckades skriva. Men vilket skit!
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
Haha vafan, såg att jag fick ett sms nu imorse när jag vaknade.. Cp host
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...